Avatar billede sld Nybegynder
22. december 2008 - 12:17 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Tastetur delvist deaktiveret ?

Hej experts.. ;)

Jeg har en vendinde som har holdt noget fest. Hun har brugt sin bærbare til at spille musik fra, og mener ikke der er sket noget med den (Altså spildt i den, blevet tabt, osv)
Men hun har været online på msn, og har en anelse om at nogen har fået trykket på en af de rigtig irriterende msn virus links.
For næste dag hun starter computeren op, er det kun halvdelen af tasteturet der virker, og touchpad'en syntes af og til den bare skal trykke på alt hvad den kan se, og den lavede en underlig hyletone første gang hun startede den.

Nogen ide til hvad der er sket?
- Og hvordan man kan fikse det?

Mvh. SLD
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
22. december 2008 - 12:53 #1
Det lyder mistænkeligt meget som COLA virussen..
Avatar billede sld Nybegynder
22. december 2008 - 13:21 #2
Hvordan slipper jeg af med den ?
Avatar billede corleonedk Nybegynder
22. december 2008 - 14:04 #3
Tror gadengaard mener at der ER blevet spildt noget væske i den,og så skal der en reparation til..Hyletonen understøtter også det også,der har været en hardware fejl såsom tastaturet..
22. december 2008 - 14:08 #4
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
22. december 2008 - 14:11 #5
carleone: Lige præcis ;). Jeg tror ikke der er noget at gøre
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
22. december 2008 - 14:14 #6
udover at sende den til reparation selvfølgelig
Avatar billede sld Nybegynder
22. december 2008 - 14:42 #7
Aaah! På den måde! :D

Men, hverken tastetur eller noget som helt er fedtet eller klistret ?
Avatar billede corleonedk Nybegynder
22. december 2008 - 14:51 #8
Ikke alt væske fedter eller klistre jo som bekendt.Det kan være ganske alm vand der er røget derned..Kunne jo også være synderen hurtigt tørte tastaturet af for at dække over sit uheld..
Avatar billede sld Nybegynder
22. december 2008 - 15:04 #9
Tvivler på der blev drukket vand til den fest :D

Men det vil så sige, at det ikke er virus? eller fejl i pc'en?
og slet ikke har nogen af de symptomer en pc skal have, for at have en af disse fejl? ^
Avatar billede sld Nybegynder
22. december 2008 - 15:05 #10
det virker heller ikke når man prøver at trykke F8 for at komme i fejlsikret, eller F2 for bios! :s
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
22. december 2008 - 15:11 #11
Det kunne jo skyldes at hverken F2 eller F8 virker på tastaturet. Jeg har selv haft de samme symptomer på en tidligere computer og der var fejlen en lillesøster og en halv liter cola.
Avatar billede sld Nybegynder
22. december 2008 - 15:19 #12
Hmm.. øv.. jeg må give den triste nyhed videre.
men tak for hjælpen! ;)