Avatar billede rigtigebuko Nybegynder
23. december 2008 - 13:43 Der er 14 kommentarer

Mappen Billeder viser ikke billeder

Når jeg går i mappen Billeder kan jeg ikke se mine billeder, jeg kan kun se, hvad billederne hedder. Når jeg klikker et par gange på visninger kommer de godt nok frem, men det er jo ikke optimalt.
Jeg kan heller ikke vælge et billede til skrivebordsbaggrund pga ovenstående problem.
Håber nogen har en løsning :)
Avatar billede corleonedk Nybegynder
23. december 2008 - 15:28 #1
Prøv at gå i Start>>Computer..Gå i Funktioner>>Mappeindstillinger og gendan standarder.
Hent også Ccleaner fra http://www.ccleaner.com/ og kør den engang for at rette eventuelle stier der er forkert..
Avatar billede vejmand Juniormester
23. december 2008 - 15:34 #2
Er det ikoner der ikke vises som billeder, eller kan du slet ikke se dine billeder?
Avatar billede rigtigebuko Nybegynder
23. december 2008 - 15:48 #3
corleonedk: Har prøvet med CCleaner...
vejmand: Ja, oprindeligt var det kun billederne der ikke blev vist, det er som om der er afsat plads til billederne. De vises bare ikke, filnavnet vises godt nok - men..... jeg har lige prøvet at vælge et program fra menuen Start og derefter prøvet at slette det - og der kommer faktisk også bare en sort firkant. Hmmmm....
Avatar billede rigtigebuko Nybegynder
23. december 2008 - 15:51 #4
Der er Vista på computeren. Når man åbner mappen Billeder vises billederne normalt som "Store ikoner", klikker jeg istedet på "mellemstore ikoner", kan jeg godt se billederne og også hvis jeg derefter klikker "Store ikoner" Billederne bliver bare ikke vist fra start.
Uanset hvad jeg gør kan jeg ikke se billederne, når jeg vælger dem til skrivebordsbaggrund. Vælger jeg et tilfældigt billede på nettet, højreklikker og vælger Anvend som baggrund, så fungerer det fint...
Avatar billede corleonedk Nybegynder
23. december 2008 - 16:43 #5
Så prøv at gå ind i mappen og gå igen under funktioner>>mappeindstillinger..Under Vis tryk Nulstil mapper,så bliver den og andre af den type sat tilbage til standard.
Avatar billede rigtigebuko Nybegynder
23. december 2008 - 16:48 #6
Har jeg også prøvet corleonedk...
Avatar billede corleonedk Nybegynder
23. december 2008 - 17:14 #7
Kør lige en system reparation,og se om det kan rette op på det...

1. Åben en kommandoprompt kørt som administrator (start\alle programmer\tilbehør\højreklik kommandoprompt og vælg kør som administrator)
2. Skriv: SFC.exe /Scannow
3. ENTER
4. Indsæt din Windows CD/DVD, hvis du bliver bedt om det.
5. Genstart computeren, hvis du bliver anvist om dette.
6. Den vil ikke skrive hvad der er rettet,den skriver kun hvis der er et problem den ikke kan rette.
Avatar billede rigtigebuko Nybegynder
23. december 2008 - 18:24 #8
Har faktisk lige prøvet det i ventetiden, men uden held. Kan da lige prøve igen for en god ordens skyld ;)
Avatar billede rigtigebuko Nybegynder
23. december 2008 - 19:16 #9
Windows Ressourcebeskyttelse fandt beskadigede filer, men det var ikke alle filer, der kunne repareres. Du finder flere oplysninger i CBS.log.

Hvilken jeg så ikke kan åbne...
Avatar billede corleonedk Nybegynder
23. december 2008 - 21:48 #10
Prøv at kigge her..http://support.microsoft.com/kb/928228

Men tror du er nød til at geninstaller systemet..Du kan hvis det er sket for nylig,prøve at gendanne systemet til et tidlige tidspunkt.Og se om det retter det op.
Avatar billede rigtigebuko Nybegynder
26. december 2008 - 18:55 #11
Prøver at køre en systemgendannelse - håber det hjælper...
Avatar billede corleonedk Nybegynder
28. december 2008 - 12:50 #12
Vi krydser fingre,ellers er der kun en geninstallering tilbage.Ligger et svar under alle omstændigheder.
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2017 - 19:11 #13
1. Gå i kontrolpanel
2. Indstillinger for Stifinder
3. Gendan standardinstillinger
4. HUSK enkeltklik, hvis du plejer at bruge den
5. Andvend/OK
Avatar billede Kalle Juniormester
07. august 2021 - 10:56 #14
Åbn billedmappen - højreklik billedet - Åbn med - vælg billeder - klik prikkerne - gem som - gem.