Avatar billede cool-wil Nybegynder
26. december 2008 - 18:05 Der er 5 kommentarer

køb af ny computer?

Hejsa alle. jeg skal til at anskaffe mig en ny computer, da den gamle er helt umulig.
Krav til maskinen er:
Mulighed for at spille nogle af de nye spil, medal osv, ellers skal den bruges på kontoret, så den skal helst ikke larme helt vildt.
Min 2 gb ram
500 gb harddisk
og en fornuftig prosessor. og jeg vil max betale 500 kroner for den. har i nogle ideer ?

Jeg har selv kigget på følgende specs, er det godt nok?

Kabinetter: Ver. 4.0 (sort/sølv)
Kabinetter: 400 Watt Strømforsyning (12cm / 15-17dB)
Bundkort: med Intel G31 chipset
Optisk drev: DVD± 16x Dual Layer brænder
Processor: Intel Core™2 Duo E8400 (3.0 GHz Dual Core)
Hukommelse: 4GB (2x2GB) DDR2 667 MHz
Harddisk: 500 GB SATA II (7200 Rpm)
Grafikkort: GeForce 8500 GT PCI-E 512 MB (Støjsvag)
Netværk: 54Mbit trådløst netkort (PCI)
Lydkort: Creative Sound blaster Audigy SE 7.1

set på midtdata

og sidste ting.. er man mon klar til at tage springet til vista endnu, eller kan min xp gå:-)
Avatar billede sascha Nybegynder
26. december 2008 - 19:13 #1
500.-dkr for een computer er ikke mange penge!!!
http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=4206120520 f.eks
Avatar billede cool-wil Nybegynder
27. december 2008 - 16:39 #2
ok så lad os prøve med 5000 hehe, gik vist lidt for hurtigt.
Avatar billede sascha Nybegynder
27. december 2008 - 16:57 #3
vista er god nok men det er xp også
Avatar billede Slettet bruger
27. december 2008 - 17:23 #4
psu er for lille til noget der er fremtid i. 400 watt er altså ingen ting i dag.

køb vandkøling til den - det vil du IKKE fortryde
den store model hvis der er plads
http://www.multimediaworld.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid=NQ-3590&GroupGuid=3520&SelectedGroup=3520

ellers denne her

http://www.multimediaworld.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid=NQ%2D3580&GroupGuid=3520&SelectedGroup=3520

antec 900 gamer case som kabinet- der er et formidablt godt airflow  i den

glem heller ikke en ram køler - den følger med  i corsair ram

hvofor sparer du ikke et lydkort- de fleste bundkort har i dag 5.1 souroundsound indbygget på bundkortet
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2010 - 14:20 #5
svar