Avatar billede hussebabz Nybegynder
01. januar 2009 - 19:41 Der er 8 kommentarer

Mangler Drivere til Acer..

Hej alle sammen.
Jeg har en ACER extensa 5220 bærebar. Jeg har fjernet vista og lagt xp på computeren. Men så har jeg nogle problemer. Jeg har ikke driverne til min computer..

Hvordan kan jeg få fat på dem?
Har prøvet at søge på acers hjemmeside, men ved ikke hvilke jeg skal hente.

Mangler lyd, grafikkort, vga og lidt mere.. hjælp med nogle links til hvad jeg skal hente, tak.
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. januar 2009 - 20:05 #1
Avatar billede hussebabz Nybegynder
01. januar 2009 - 20:22 #2
Hvad mener du med passer til din model?
Den side har jeg været på.. men ved ikke rigtig hvad jeg skal vælge derinde..
Avatar billede hussebabz Nybegynder
01. januar 2009 - 20:45 #3
Hvad er vigtigst at hente til den af drivere? nogen der kan svare?
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. januar 2009 - 22:50 #4
Chipset og andre ting der ikke er plug n play
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. januar 2009 - 22:54 #5
Alt efter hvilken model du har - kommer i flere forskellige konfigurationer, skal du vælge Nvidia driver hvis du har nvidia grafikkort og ATI driver hvis du har ATI grafikkort.
Vedr. netkort, så er det enten LAN_BROADCOM...O.S.V ELLER LAN_ASF_BROADCOM....O.S.V.
Avatar billede hussebabz Nybegynder
01. januar 2009 - 23:08 #6
Nu har jeg fixet lan driveren..
Det eneste jeg ikke kan installere er til grafikkortet, hvordan kan jeg se hvilken jeg har? om det er ati eller nvidea? synes nok jeg har hentet dem der er under windows Xp, men den siger det ikke er den rigtige.
Avatar billede welcor Nybegynder
01. januar 2009 - 23:12 #7
typisk vil der stå på et klistermærke om maskinen bruger nVidia eller Ati.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. januar 2009 - 20:25 #8