Avatar billede supermehl Nybegynder
02. januar 2009 - 00:42 Der er 7 kommentarer

Fra Vista til XP

Hej!
Jeg er blevet træt af Vista og vil derfor gå tilbage til XP.. Men når jeg smider XP cd'en i og sætter dvd drevet som first boot device og der står Boot from cd: <- så sker der ikke noget! Der plejer at komme til at stå noget med at man skal trykke på en tast. Men det kommer ikke frem. Jeg har også prøvet at bruge boot menuen til at boote - hvor jeg vælger hvor jeg vil boote fra. Men der sker heller ikke noget. Faktisk starter den bare Vista normalt op igen efter noget tid.
Så jeg ville høre om der findes nogle programmer man kan bruge til at boote med? For som det ser ud nu kan jeg ikke rigtigt gøre det på den normale måde!

/Kristian Mehl.
Avatar billede supermehl Nybegynder
02. januar 2009 - 00:43 #1
XP cd'en fejler i øvrigt ikke noget, jeg kan nemlig godt åbne den normnalt op i Vista. Men den vil bare ikke boote.
Avatar billede wham Nybegynder
02. januar 2009 - 01:14 #2
Der er skrevet en del om emnet inde på ingeniørernes hjemmeside, prøv om du kan bruge nogle af deres tip http://ing.dk/debat/100482
Avatar billede supermehl Nybegynder
02. januar 2009 - 01:55 #3
Jeg fandt sørme ud af det selv :)
Avatar billede zesus Praktikant
02. januar 2009 - 03:11 #4
og fejlen var
Avatar billede Jensen DK Novice
02. januar 2009 - 10:53 #5
supermehl!  Husk at lægge et svar som du acceptere, så du kan lukke spørgsmålet, du må godt fortelle hvad løsningen var.
Avatar billede hcma Novice
02. januar 2009 - 10:56 #6
supermehl >>  da du egenhændigt fandt ud af det, lægger du selv et svar her og accepterer det, så spørgsmålet kan blive lukket.
Samtidig er det god tone (= et krav) at man skriver løsningen, så andre kan få fornøjelse af det.
Avatar billede zesus Praktikant
02. april 2009 - 22:26 #7
lidt noget røv når man har samme problem