Avatar billede juste92 Nybegynder
03. januar 2009 - 15:22 Der er 1 kommentar

Hvilke højtalere?

Hej Eksperter ;)
Jeg skal på jagt efter et nyt højtalersæt til min computer og har i lang tid overvejet Logitech Z4, da jeg er ret tilfreds med Logitech men her fornylig så jeg at de også har lavet et par, som hedder Z5 som giver soround sound med kun 2 højtalere.. Hvad er lydkvali på de to og findes der andre som i vil anbefale i samme prisklasse?

MVH just
Avatar billede rebecca Novice
03. januar 2009 - 16:30 #1
Kender ikke dem du har set men har selv et sæt Z10 som jeg er yderst tilfreds med eneste minus er at fingertouch er meget følsom men er dog til at leve med knaldgod lyd til en billig penge.

Ps...På Qxl. er der et sæt lettere brugte til salg :o)