11. januar 2009 - 21:34 Der er 10 kommentarer

Mindre opgave CSS (asp.net)

Hejsa

Vi har et projekt site stort set klart. Vi har en designer på, som desværre arbejder i dreamweaver.

Vi søger en der kan rette vores ASP.Net kode til så det ligner designet fra dreamweaver. De store linier er lavet, det er detalje orienteret arbejde.

Vil foretrække en placeret på sjælland, opgaven forventes at tage en 4-8 timer. Opgaven er selvfølgeligt imod betaling.

Kontakt, email: info freelancingforfun.dk
Avatar billede Slettet bruger
12. januar 2009 - 06:40 #1
Baaaaaa ha ha hah!!!!

"Vi har en designer på, som desværre arbejder i dreamweaver." lol så i betaler en designer som ikke kan basalt html eller css penge

Baaaaaa ha ha hah!!!! i er vidst ikke så seriøse.. eller også har i for mange penge :P

you Dot net guys crack me up
12. januar 2009 - 11:07 #2
Tak for dit dejlige indlæg.

Altid rart med lidt hjælp til en opstartende virksomhed.

Vi har brugt de resourcer som er omkring os, og nej vores designer interessere sig desværre ikke så meget for html mv, men han er god til prisen.

Og jeg er da glad for den kritik du giver os .Net folk. vores .Net mand har en fornuftig teknisk baggrund, men har fra starten gjort det klart at html/design ikke er hans stærkeste side.

Egentligt fantastisk at skulle forsvare sine folk, når jeg søger hjælp til at løse de mangler, jeg selv annoncere de har.

Sjovt nok syntes jeg, at jeg er meget seriøs, og netop prøver at bruge et minimum af penge for at få projektet til at lykkedes. Ellers havde jeg fundet CSS resourcen igennem et af de firmaer der lever af det.

Thomas
FreelancingForFun.
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
12. januar 2009 - 11:22 #3
Dreamweaver kan også håndtere aspx.
Avatar billede Slettet bruger
12. januar 2009 - 20:00 #4
jamen så lyder det da til at du har startet dig en rigtig sund virksomhed...

eller.. eller

at du er 16 år gammel og ikke er klar over hvad en sund virksomhed skal rumme
Avatar billede bjawnie Nybegynder
12. januar 2009 - 22:40 #5
@j_rawen: Det var da det mest ubrugelige og nedladende svar jeg længe har set på eksperten. Det hjælper da på ingen måde Thomas med hans forespørgsel.
Avatar billede Slettet bruger
12. januar 2009 - 23:01 #6
ja det har du helt ret i
13. januar 2009 - 09:16 #7
Sidste kommentar til j_rawen:

Du tager så rimeligt meget fejl af mig og min baggrund:

35år gammel
Gift, 2 børn.
Uddannelse: Ha.Dat

Og tro mig jeg ved hvad jeg gør, jeg har fungeret som udviklingschef de sidste 5 år, i store internationale virksomheder. (du kan få referencer hvis du ønsker).

Og jeg er en af de få der tør gå imod strømmen og starte et projekt op i nedgangstider.
Men det er da korrekt at jeg forsøger at holde udgifterne nede, det vil de fleste virksomheder i opstartsfasen gøre.

bjawnie: Tak, så er det ikke kun mig, der syntes der manglede noget konstruktivt i kommentarerne.
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2009 - 09:34 #8
"jeg er en af de få der tør gå imod strømmen og starte et projekt op i nedgangstider"

det kan jeg kun respektere.. men sys nu stadigt det er underligt at din dot net mand ikke kan css/html..

og så beklager jeg min nedladene kommentar!!

hvis i ikke har fundet en løsning på jeres css problem så kan jeg hjælpe jer vidre på en måde så i kan få løst opgaven i dreamwreaver så du ikke skal ud og bruge flere penge

mvh.. og beklager

mrm
17. januar 2009 - 21:23 #9
Jeg har fået en del henvendelser på forspørgslen og vil se om ikke jeg kan få opgaven kørt igennem med en af disse.

Alle der har henvendt sig får direkte svar.

j_rawen:  .Net er både frontend(gui) og backend(services, kommunikation, svære beregninger), og det er rimeligt normalt at man specialisere sig i en af retningerne.
Vores dot.net man er backend mand. Så ja det er lidt at strække resourcerne, men det har virket til det punkt at det kun er lidt grafisk fnidder fnadder der mangler.
Jeg takker pænt nej tak til dit tilbud omkring hjælp. Mest fordi jeg ikke selv har mere overskud at bruge på opgaven, og derfor søger en der kan føre mus og keyboard for mig :).
Takker for "samtalen".

Thomas
FreelancingForFun.
27. januar 2009 - 00:30 #10
Tak til Zawar for et godt stykke arbejde.