Avatar billede gunni Nybegynder
12. januar 2009 - 17:09 Der er 1 kommentar

Bedste køb af bærbar for 6000kr

Hej alle

Jeg prøver at hjælpe min lillesøster med at finde den bedste bærbar. men jeg er sku ikke så god til bærbare så lidt hjælp ville være rart.

Hun studere til multimediedesigner og skal bruge den til dette. men som student er det småt med pengende så max pris er 6000 kr
det er noget hjemmeside design, photoshop og den slags den skal bruges til og altså ikke de nyeste spil.
Jeg mener at det ville være godt med en 17" skærm men 15" kan nok også bruges. men ellers er det vel min 3gb ram og et rimeligt grafik kort samt win vista der er de eneste krav..

Jeg har selv fundet denne som jeg syndtes har nogle gode spec. til prisen http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=439386&searchArea=&Soegeord= men ved som sagt ikke rigtigt.

Har i nogle gode forslag ?
Avatar billede haverslev Novice
12. januar 2009 - 19:15 #1
Jeg vil sige at den du linker til er endda et meget fornuftigt køb.
HP/Compaq er et rigtig godt kvalites produkt

Ellers er der f.eks denn 17":
http://www.expert.dk/default.asp?state=product_detail&pageid=2193&productid=34999&categoryid=