Avatar billede romina Nybegynder
20. januar 2009 - 20:44 Der er 5 kommentarer

Jeg kan ikke logge på Yahooæ

Hej

Jeg kan af en eller anden grund ikke logge på min Yahoo-konto for at tjekke mine mails. Jeg får ingen fejl meddelelse om at e-mail adressen eller adgangskoden er forkert. Jeg kan bare ikke logge på. Hvad kan årsagen være til det?
Håber I kan hjælpe

/Romina
Avatar billede Jensen DK Novice
21. januar 2009 - 07:47 #1
Kan være en fejl fra yahoo, vent en dag eller to og prøv så igen.
Avatar billede Jensen DK Novice
21. januar 2009 - 07:49 #2
Glemte lige at spørge om du har prøvet at logge på fra en anden komputer?
Avatar billede romina Nybegynder
21. januar 2009 - 12:12 #3
Jeg har ikke kunnet logge på i 2 uger nu. Jeg har også prøvet på at logge ind på Yahoo fra andre computere, men dog uden held.
Avatar billede Jensen DK Novice
21. januar 2009 - 13:03 #4
Det lyder mystisk, jeg har selv prøvet det samme, men næste dag var den god nok igen, hvilken firewall bruger du? prøv stoppe den, det er muligt at det er den som blokere.
Du kan prøve at oprette en mail adresse mere, og så se om det er det samme, den kan du efterfølgende bruge til de gange hvor du skal opgive mail adresse på nettet ved registrering.
Avatar billede Jensen DK Novice
22. januar 2009 - 08:14 #5
Jeg har lige nu dd. en yahoo mail conto som ikke vil modtage mail, kan kun sige at det må være en fejl hos yahoo, jeg har 5 mail conto fra yahoo og de har på skift ikke modtaget mail.