Avatar billede benner Nybegynder
21. januar 2009 - 10:53 Der er 1 løsning

NTBackup tager kun System State med i backuppen

Jeg forsøger at etablere en total backup af en XP-maskine.
Til formålet schedulere jeg et bat-job til at køre.

Bat-jobbet laver blandt andet denne kommando:
C:\WINDOWS\system32\ntbackup.exe backup "@C:\Backup\Total.bks" /n "Total.bkf" /d "Set 1" /v:no /r:no /rs:no /hc:off /m normal /j "Total_Backup" /l:s /f "C:\Backup\Total.bkf"

Total.bks indeholder følgende 3 linier:
C:\
C:\Backup\ /Exclude
SystemState

Når jeg afvikler jobbet, viser det sig at hele C-drevet springes over og jeg får kun System State med i .bkf-filen.

Jeg føler at mit scherduler-job skulle afvikles som administrator, men under afviklingen er der godtnok en almindelig bruger logget på maskinen.
Nogle forslag til hvad årsagen kan være?
Avatar billede benner Nybegynder
22. januar 2009 - 09:07 #1
Det lader til at NTBackup ikke kan gemme backuppen på samme drev som der tages backup af (selvom destinations stedet undtages).
Da jeg ændrede destinations drevet, fik jeg en perfekt backup.