Avatar billede uglynakedguy Nybegynder
24. januar 2009 - 21:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

kan ikke logge på nettet. HJÆLP

hej,
jeg ville lige øge sikkerheden på mit trådløse net, og aktiverede WPA på min routers hjemmeside. blot en helt enkel kode. jeg har tidligere kun haft MAC filtrering slået til. men straks efter at have aktiveret WPA, kan jeg ikke logge på mere. "begrænset eller ingen forbindelse til nettet"
HJÆLP!!!! hvad kan jeg gøre? jeg er nu logget på via mit lan kabel. jeg kan ikke logge på den der side "192.168.2.1" mere, for at slå det WPA fra igen!
mvh carsten
Avatar billede justrace Novice
24. januar 2009 - 23:50 #1
Du kan vel komme ind når du bruger kabel?
Avatar billede uglynakedguy Nybegynder
25. januar 2009 - 10:09 #2
det kunne jeg godt lige efter, at det hele gik galt. men pludselig får jeg så den herlige "begrænset eller ingen forbindelse til internettet" - besked. her til morgen er det nu lykkes mig at få forbindelse med det trådløse, men det er ikke alle sider den vil gå på. messenger vil heller ikke logge på. og så kommer der engang imellem besked om, at min gateway er offline?
Avatar billede uglynakedguy Nybegynder
25. januar 2009 - 10:13 #3
og hvergang jeg forsøger at gå på google, kommer siden for min internetudbyder - yousee - frem. her skal jeg så indtaste min kode og kundenummer, som jeg modtog for 5 år siden. derefter kommer jeg bare frem til yousee´s forside. google er åbenbart lukket land for mig..
Avatar billede uglynakedguy Nybegynder
25. januar 2009 - 10:16 #4
så for satan! nu lykkedes det mig at få styr på altsammen helt alene! jeg er imponeret over mig selv, nærmest rørt til tårer, og glæder mig over livet! god søndag til alle!
Avatar billede uglynakedguy Nybegynder
08. januar 2010 - 10:08 #5
lukket