Avatar billede bornstein Juniormester
25. januar 2009 - 18:34 Der er 4 kommentarer

Skype, ring fastnet uden at være oprettet til betaling

Jeg har lige kunne ringe fra min computer via Skype til en fastnet-telefon. Der stod at jeg betalte 0,7 euro (et eller andet beløb) i minuttet. Men jeg har aldrig tilmeldt mig noget betalingssystem, kun oprettet mig som Skype.
To spørgsmål:
Kan man ringe gratis til fastnet, for det troede jeg ikke man kunne?
Vil jeg kunne modtage en regning, uden at være tilmeldt?
Avatar billede Six Nybegynder
25. januar 2009 - 19:33 #1
Man kan ikke ringe gratis til fastnet fra skype, man skal indbetale penge på sin skypekonto på deres hjemmeside. Og jeg er også ret sikker på at du ikke vil modtage en regning. Det er "Pay before use". Så jeg vil tro de har givet dig et eller andet minimalt beløb på din konto, så du har kunnet prøve at ringe til fastnet eller mobil fra skype - og ikke bare til en anden skypebruger :D
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
25. januar 2009 - 19:58 #2
Du får lidt penge til at ringe for gratis når du tilmelder dig...
Avatar billede bornstein Juniormester
25. januar 2009 - 20:05 #3
Tak for svar. 1. Det tror jeg også. 2. Det forklarer jo opkaldet.
Vil I dele nogle point? Fortæl lige hvordan jeg giver dem.
Tak.
Avatar billede Six Nybegynder
26. januar 2009 - 16:21 #4
Vi skal lægge et svar - og så kan du acceptere det :)

For at dele point imellem os, skal du vente til schwarz84 har lagt et svar også, og så vælge os begge to i listen, inden du accepterer :)