Avatar billede jaaz Nybegynder
25. januar 2009 - 23:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Blå links i Word 2003

Jeg har defineret typografien bag hyperlinks til at være blå, og det virker fint i min indholdsfortegnelse.
Men når jeg vil indsætte en krydsreference i min tekst til f.eks. en tabel i dokumentet, bliver der godt nok skabt et hyperlink, der virker med Ctrl+click to follow, men linket bliver ikke blåt som jeg gerne vil have det til. Hvad gør jeg galt?
Avatar billede vejmand Juniormester
26. januar 2009 - 00:35 #1
Ved ikke om det har noget med feltkoder at gøre?
Beskrevet nederst i dette link: http://office.microsoft.com/da-dk/word/HP051893761030.aspx
Avatar billede jaaz Nybegynder
26. januar 2009 - 01:01 #2
Nej - det hjælper desværre ikke. Det beskriver blot de to forskellige visningsformater af feltindhold - koder eller tekst.
Men tak for hurtigt svar :o)
Avatar billede jkrons Professor
26. januar 2009 - 16:42 #3
Jeg tror ikke at du gør noget galt. Dit krydsreferencehyperlinks opfattes ikke som "rigtige" hyperlinks, og oprettes med almindelig teksttypografi, ikke med hyperlnktypografi. Hvis de skal være blå, er du nok til til selv at "farve" dem.
Avatar billede jaaz Nybegynder
30. maj 2011 - 10:12 #4
Jeg lukker dette spørgsmål nu, da der ikke er kommet et accepteret svar indenfor en rimelig tid