Avatar billede per2edb Praktikant
26. januar 2009 - 15:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

MHS Microsoft Home Server

Er der nogen der kan hjælpe med MHS Microsoft Home Server
Jeg efterlyser en kategori til dette emne.

Mit spørgsmål er vist enkelt. Hvordan får jeg mulighed for at oplode filer til en MHS mappe - udefra (Altså fra en fjernkomputer). Jeg kan lægge filer til downlode, min ikke oplode.
Hvordan gør man det?
Avatar billede jokkejensen Novice
26. januar 2009 - 17:43 #1
... Jeg skal lige forstå.

Hvordan tilgår du folderen hvor du kan downloade ?

Er det gennem noget MHS specifict software eller er det bare gennem et normal "delt drev", et share ?

Vh /J
Avatar billede per2edb Praktikant
26. januar 2009 - 17:53 #2
Hjemme har jeg en MHS. Fra en anden by skal venner kunne op og downlode til sherred folder på min MHS. Det gør de gennem en alm. browser der kalder min MHS.
De kalder op https://xxxxxxx.homeserver.com og kommer til den sherred folder. Herfra
kan de downlode hvad jeg har lagt i folderen, men de kan ikke lægge noget ind i folderen
Avatar billede valmo Nybegynder
26. januar 2009 - 23:54 #3
Hej
Har du husket at give dem full acces til det pågældende share.

mvh

valmo
Avatar billede per2edb Praktikant
27. januar 2009 - 08:27 #4
Ja de har fuld acces
Avatar billede per2edb Praktikant
28. januar 2009 - 16:30 #5
luk