Avatar billede herbert0007 Nybegynder
27. januar 2009 - 12:30 Der er 6 kommentarer

"Windows Live Messenger" ønsker fjernet

Hejsa

Jeg har ved en fejl fået installeret  "Windows Live Messenger" på min WinXP
pro dk.

Jeg vil meget gerne fjerne den. Desværre kan jeg ikke finde den i
"tilføj/fjen programmer" óg heller ikke i"Tilfør eller fjern Windowskomponenter" og den har heller ikke noget unistall icon.

vil gerne beholde den alm. "Windows messenger"
Hvordan slipper jeg af med den?

På forhånd tak
Erik
Avatar billede nva Praktikant
27. januar 2009 - 13:37 #1
Efter hvad man kan læse på nettet, så skal du gå i 'start-kør' og skrive dette:
msiexec /x {0AAA9C97-74D4-47CE-B089-0B147EF3553C} - så skulle den blive afinstalleret.
Avatar billede herbert007 Nybegynder
27. januar 2009 - 19:28 #2
Hmm, virker desværre ikke. SKriver: #Denne Handling er kun gyldig for produkter, som er installerret i øjeblikket."
Avatar billede kick Nybegynder
27. januar 2009 - 19:35 #3
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
Avatar billede kick Nybegynder
27. januar 2009 - 19:36 #4
I kør selvføjelig
Avatar billede herbert007 Nybegynder
27. januar 2009 - 19:55 #5
Ok, det virket. Desværre så forsvandt min "windows messenger" også og det var jo ligesom ikke meningen :-(
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. januar 2009 - 20:43 #6
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Er også den der bruges til at fjerne Windows messenger med ...
Du kan installere den igen vis tilføj/fjern programmer -> Tilføj/fjern windows komponenter.

Hvis ikke det virker eller du har et problem med at installere, så gendan til før du fjernede windows messenger og prøv dette: http://help.uk.msn.com/livemessenger/userguide/article.aspx?cp-documentid=4414273