Avatar billede rejehop Nybegynder
28. januar 2009 - 22:07 Der er 6 kommentarer

Grafikkort til desktop?

Hej eksperter.
Jeg har en HP compaq dc7700p ultra slim desktop model. Mit spørgsmål lyder, hvor jeg finder et grafikkort som passer i? Et grafikkort med alm. størelse kan slet ikke sidde der..
Et link til en forhandler ville være rart, da mine søgninger ikke har givet noget resultat.
På forhånd tak.
Rejehop
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. januar 2009 - 22:18 #1
PCI Xpress X 16 Low profile

Sådan et kort skal du bruge.
Avatar billede justrace Novice
28. januar 2009 - 23:56 #2
Avatar billede rejehop Nybegynder
01. februar 2009 - 15:17 #4
Takker for svar..
Det er primært til at køre spil. Kan godt lide at få tiden til at gå med nogle gamle spil, men intet kører uden grafikkort.
Tak igen, nu er jeg da på sporet.
Avatar billede rejehop Nybegynder
01. februar 2009 - 15:21 #5
Hmm.. men synes ikke jeg kan se nogen "accepter svar"- knap? Hvordan får du de 50 point?
Avatar billede justrace Novice
01. februar 2009 - 15:39 #6
HP er nok ikke ret billige med de kort, men deres support kan måske hjælpe med en forhandler.

Det kræver at nogen har lagt et svar, før du får den mulighed at tildele point. :)