Avatar billede repsej22 Nybegynder
28. januar 2009 - 23:23 Der er 2 kommentarer

Google udvidet søgeresultat?

Hej

Normalt kommer søgeresultaterne i Google op i en lang kolonne, hvor de første par linier fra hjemmesiden er beskrevet.

Men de fleste (større) virksomheder har tit en mere udvidet beskrivelse hvor der er nogle underlinks der linker hen til virksomhedens undersider.

Søg f.eks på "toptryk" og man får mulighed for at gå direkte til:
"PDF fremstilling"
"Rygbredde-beregner"
"Kuvert Skabeloner"

Er det noget kode man ligger ind på sin hjemmeside eller er det en service man betaler sig fra hos Google?

På forhånd mange tak...
Avatar billede olebole Juniormester
28. januar 2009 - 23:46 #1
<ole>

Nej og nej. Det sker automatisk, hvis din sides indhold er tilstrækkelig interessant

/mvh
</bole>
Avatar billede repsej22 Nybegynder
29. januar 2009 - 09:22 #2
Så fik jeg den  ;-)

Mange tak... send et svar så lukker jeg spørgsmålet.