Avatar billede phiber84 Nybegynder
04. februar 2009 - 08:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvilken strømforsyning passer?

Jeg har købet et kabinet. Det er et Cooler Master CM
690 NVIDIA Edition..

Nu står jeg og skal købe en strømforsyning, men jeg ved ikke hvad jeg skal se efter for at se om den passer..

Er der nogen som kan hjælpe med det?
Avatar billede Phillporre Nybegynder
04. februar 2009 - 08:36 #1
Da det er et forholdsvist almindeligt kabinet (ATX) passer næsten alle strømforsyninger. Det vigtigste er at den passer til dit andet hardware, så som at den yder nok og har de rigtige stik.
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. februar 2009 - 20:08 #2
Enig - det er yderst sjældent at en psu ikke passer i alm. kabinet.
Avatar billede phiber84 Nybegynder
06. februar 2009 - 06:09 #3
Okay.. tak begge to