Avatar billede ksoren2 Nybegynder
06. februar 2009 - 16:22 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Fejl ved bestemt bruger

Når jeg logger ind med "ksoren" får jeg kun en blank side. Jeg skal slette min eksperten-cookie før jeg igen får adgang til eksperten.
Avatar billede ksoren2 Nybegynder
10. februar 2009 - 19:32 #1
Det bliver spændende om det en dag kommer til at virke
Avatar billede ksoren2 Nybegynder
18. februar 2009 - 11:23 #2
Er problemet forstået?
Avatar billede ksoren2 Nybegynder
19. februar 2009 - 01:45 #3
Nå, det er ikke meget respons. Farvel
Avatar billede ksoren2 Nybegynder
22. august 2009 - 13:32 #4
Skal det bøjes i neon?
Avatar billede ksoren2 Nybegynder
22. august 2009 - 13:41 #5
Altså: når jeg logger ind med "ksoren" og efterfølgende beder om at få vist "www.eksperten.dk", modtager jeg kun:

HTTP/1.1 200 OK
Date: Sat, 22 Aug 2009 11:37:46 GMT
X-Powered-By: PHP/5.1.6
Expires: Thu, 19 Nov 1981 08:52:00 GMT
Cache-Control: no-store, no-cache, must-revalidate, post-check=0, pre-check=0
Pragma: no-cache
Content-Length: 0
Content-Type: text/html; charset=iso-8859-1
Server: Concealed by Juniper Networks DX
Content-Encoding: deflate
Warning: 214 eksperten.dk "Juniper Networks DX Active"
Vary: Accept-Encoding, User-Agent
Via: 1.1 dx1 (Juniper Networks Application Acceleration Platform - DX 5.3.2 0)

Slut. Jeg får først adgang til eksperten igen, når min login-cookie er slettet. Der må være noget i min gamle konto, som får php-scriptet til at afslutte før tid.
Avatar billede ksoren2 Nybegynder
31. august 2009 - 19:44 #6
:)
Avatar billede ksoren2 Nybegynder
12. september 2009 - 18:15 #7
:)
Avatar billede ksoren2 Nybegynder
13. september 2009 - 10:59 #8
Lars, sidder du og piller tæer?
Avatar billede ksoren2 Nybegynder
26. oktober 2009 - 11:04 #9
?
Avatar billede ksoren2 Nybegynder
16. november 2009 - 00:51 #10
Jeg føler mig overset
Avatar billede ksoren2 Nybegynder
20. december 2009 - 15:37 #11

                            . ...
                        .''.' .    '.
                    . '' ".'.:I:.'..  '.
                  .'.:.:..,,:II:'.'.'.. '.
                .':.'.:.:I:.:II:'.'.'.'.. '.
              .'.'.'.'::.:.:.:I:'.'.'.'. .  '
            ..'.'.'.:.:I::.:II:.'..'.'..    .
            ..'.'':.:.::.:.::II::.'.'.'.'..  .
          ..'.'.'.:.::. .:::II:..'.'.'.'.'.  .
          .':.''.':'.'.'.:.:I:'.'.'.'.'.. '..  ..
          ':. '.':'. ..:.::.::.:.'..'  ':.'.'.. ..
        .:.:.':'.  '.:':I:.:.. .'.'.  ': .'.. . ..
        '..:.:'.  .:.II:.:..  . .:.'. '.. '. .  ..
        .. :.:.'.  .:.:I:.:. .  . ..:..:. :..':. .  '.
      .:. :.:.  .:.:I:.:. .    . ..:I::. :: ::  .. ..
      .. :'.'.:. .:.:I:'.        ..:.:I:. :: ::.  . '.
      '..:. .:.. .:II:'        ,,;IIIH.  ::. ':.      .
      .:.::'.:::..:.AII;,      .::",,  :I .::. ':.      .
      :..:'.:II:.:I:  ,,;'  ' .;:FBT"X:: ..:.. ':.    . .
    .. :':III:. :.:A"PBF;.  . .P,IP;;":: :I:..'::. .    ..
    . .:.:II: A.'.';,PP:" .  . ..'..' .: :.::. ':...  . ..
    . .: .:IIIH:.  ' '.' .  ... .    .:. :.:.. :...    .'
    . .I.::I:IIA.        ..  ...    ..::.'.'.'.: ..  . .
      .:II.'.':IA:.      ..    ..:.  . .:.: .''.'  ..  . .
    ..::I:,'.'::A:.  . .:'-, .-.:..  .:.::AA.. ..:.' .. .
      ':II:I:.  ':A:. ..:'  ''.. . : ..:::AHI: ..:..'.'.
    .':III.::.  'II:.:.,,;;;:::::". .:::AHV:: .::'' ..
    ..":IIHI::. .  "I:..":;,,,,;;". . .:AII:: :.:'  . .
    . . IIHHI:..'.'.'V::. ":;;;"  ...:AIIV:'.:.'  .. .
      . . :IIHI:. .:.:.V:.  ' ' . ...:HI:' .:: :. .  ..
      . .  ':IHII:: ::.IA..      .. .A .,,:::' .:.    .
      :.  ...'I:I:.: .,AHHA, . .'..AHIV::' . .  :    ..
      :. '.::::II:.I:.HIHHIHHHHHIHHIHV:'..:. .I.':. ..  '.
  . . .. '':::I:'.::IHHHHHHHHMHMHIHI. '.'.:IHI..  '  '  '.
    ':... .  ''" .::'.HMHI:HHHHMHHIHI. :IIHHII:. . . .    .
    :.:.. . ..::.' .IV".:I:IIIHIHHIH. .:IHI::'.': '..  .  .
  . .:.:: .. ::'.'.'..':.::I:I:IHHHIA.'.II.:...:' .' ... . '..
  '..::::' ...::'.IIHII:: .:.:..:..:III:.'::' .'    .    ..  . .
  '::.:' .''    .. :IIHI:.:.. ..: . .:I:"' ...:.:.  ..    .. ..
    .:..::I:.  . . . .IHII:.:'  .. ..".::.:II:.:. .  ...  . ..
  .. . .::.:.,,...-::II:.:'    . ...... . .. .:II:.::  ...  .. ..
  ..:.::.I .    . . .. .:. .... ...:.. . . ..:.::.  :..  . ..
    .'.::I:.      . .. ..:.... . ..... .. . ..::. .. .I:. ..' .
  .'':.: I.      . .. ..:.. .  . .. ..... .:. .:.. .:I.'.''..
  . .:::I:.      . . .. .:. .    .. ..  . ... .:.'.'I'  .  ...
  . ::.:I:..    . . . ....:. . .  .... ..  .:...:.:.:. ''.''
  '.'::'I:.      . .. ....:. .    .. . ..  ..'  .'.:..:..    '
        :. .    . .. .. .:.... .  .  .... ...  .  .:.:.:..    '.
        :.      .  . . .. .:.... . . ........      .:.:.::. .    .
        :. .    . . . . .. .::..:  . ..:.. .        ::.:.:.. .    .
        :.. .    . . .  . .. ..:.:  .. .. .:. ..    ':::.::.:. .  .
        ':.. .  . . . .. .. ...::' .. ..  . .:. .    V:I:::::.. .  :.
        ::. .  . .. .. ... .:.::  .. .  . .. .. .    VI:I:::::..  ''B
          :.. .  . .. ..:.. ..I:... . .  . .. ... .    VII:I:I:::. .'::
          ':.. . . . .. ..:..:.:I:.:. .  . .. . .:. .    VHIII:I::.:..':
          ::..  . . .. ..:..:.HI:. .      . . .... .  :HHIHIII:I::..:
          ':. .  . .. .. ..:.:.:HI:.    . . .. ..... .  HHHHIHII:I::.'
            :.. .  . . .. .:.:.:.HI:.      . . .. ... .  IHHHHIHHIHI:'
            :..  .  . . .. ..:..IH:.    . . .. .. ,,, . 'HHHHHHHHI:'
            ':..  . . .. ..:.:.:HI..  .  . .. . :::::.  MIH:"""'
              :. . .  . .. ..::.:.VI:.    . . .. .:::'::. HIH
              :..  .  . .. .:.:.:.V:.    . . . ...::I"A:. HHV
                :. .  .  . .. ..:.:.V:.    . . ....::I::'.HV:
                :. .  . . . .. .:..II:.  . . . ....':::' AV.'
                  :.. . . .. ... .:..VI:. . . .. .:. ..:.AV'.
                  ':.. . .  .. ..:.:.:HAI:.:...:.:.:.:.AII:.
                  I:. .  .. ... .:.:.VHHII:..:.:..:A:'.:..
                  IA..  . . .. ..:.:.:VHHHHIHIHHIHI:'.::.
                  'HA:.  . . .. ..:.:.:HHHIHIHHHIHI:..:.
                    HIA: .  . . .. ...:.VHHHIHIIHI::.:...
                    HIHI:. .  .. ... .::.HHHIIHIIHI:::..
                    HII:.:.  .  .. ... .::VHHIHI:I::.:..
                    AI:..:..  .  . .. ..:.VHIII:I::.:. .
                  AI:. ..:..  .  . .. ..' VHIII:I;... .
                  AI:. .  .:.. .  .  . ...  VHIII::... .
                .A:. .      :.. .  . .. .:.. VHII::..  .
              A:. . .      ::. .. .. . .:.. "VHI::.. .
            .:.. .  .        :.. .:..... .::.. VHI:..
            ... . .  .    . . :.:. ..:. . .::.. VI:..  .
          .. .. .  .    . . ...:... . .. . .:::. V:..  .
          '.. ..  .  .  .. ..:::.... .:. . ..::.. V..  .
        . . .. . .  . . .. ..:::A. ..:. . . .::.. :..
      . .. .. .. . .  . ... ..::IA.. .. . .  ..::. :..  .
      .. .. ... . .  .. .... .:.::IA. . .. . ..:.::. :.  .
    . . . .. .  . . .. ..:..:.::IIA. . .  .. .:.::. :. .
    .. . .  .  . . .. ... ..:.::I:IHA. .  . . ..:.::. . .
  .: ..  .  .  . . ... .:.. .:I:IIHHA. .  . .. .::I:. .
  .::.  .    . . .. ..:. .::.:IIHIIHHHA.  .  .. ..:I:. . .
  A::..      .  .  ...:..:.::I:IHIHIHHHHA.  .  . ..::I:. .
:HI:.. .      . .. .:.:.::I:IHIHIIHIHHHA. .  .. .::I:. ..
AI:.. .. .    . .. .:.:.::II:IHIIIHIHIHHHA.  .  . ..::I:. ..
:HI:.. . .  .  . .. .::.:I:IHIHIIIHIHIIHHHA..  . .. .::I:. ..
AI:.:.. .  .  .  ... .::.::I:IHIIHIHIHIHIHIHHA. .  . ..::I:. .
HI:. .. . .  .  . .. .:..::IIHIHIHIIIIWHIIHHMWA.  . . .:::I:. . .
HI:.. . .  .  . .. ..:.::I:IIHHIIHIHIHIHHMMW"  '.. . ..:::II: . .
HI::.. .  .  .  .. .:..:::IIHIHIIWIWIIWMWW" .    .. . ..::III: .  .
HI::... . . .  . ... ..:.:::IIHIWIWIWMWMWW. .  .  . .. .:.:III. .  .
II::.:.. . .  .  .. ......:..IHWHIWWMWMW".. . . . . '... .:.:IHI:..    .
II:I::.. .  .  .  . .....::.:IHWMWWWMW:.. .  .  . .  .:..:::IIHII..
:II:.:.:.. .  .  . ......:.:.:IWWMWWW:.:.. .  .  .  . :...:.:IHHI:..
HI::.:. . . .  .  . ...:.::.::.VWMWW::.:.:.. .  . .. . :.. ..:IHHI::.'-
HII::.:.. .  .  . .. .:..:.'.  'WWWI::.::.:.. . .  . .. ':...:II:IIII::
III::.:... .  .  . ...:.:... .  WII:I::.:.. .  .  .. . . :.:::...::.::
  VII::.:.. . . . .. ...:....      VHI:I::.:.. .  . ... .. .::.:..:.:..:
  VII::.:.. . .  . ..:.::.. .    :HHII:I::.:.. . . .. ..  .'::':......
  III:I::.. .. . . .. .:.:.. .    :VHIHI:I::.:... . . .. .. .':. .. .AH
  AA:II:I::.. . . .  .. ..:.. . .  ::HHIHII:I::.:... .. .. ... .:.::AHHH
AHH:I:I::.:.. .  . .. ..:.:.. .  ::VHHHVHI:I::.:.:.. ..:. .::.A:.AHHHM
HHHAII:I::.:.. . . . .. ..:.. . . :::HIHIHIHII:I::.:.. .. .:. ..AHHMMM:
AHHHH:II:I::.:.. . . .. ..:.:.. . .:I:MMIHHHIHII:I:::.:. ..:.:.AHHHMMM:M
HHHHHA:II:I::.. .. . . .. .:... . .:IIVMMMHIHHHIHII:I::. . .. AHHMMMM:MH
HHHHHHA:I:I:::.. . . . ... ..:.. ..:IHIVMMHHHHIHHHIHI:I::. . AHMMMMM:HHH
HHHHHMM:I::.:.. . . . .. ...:.:...:IIHHIMMHHHII:.:IHII::.  AHMMMMMM:HHHH
HHHHHMMA:I:.:.:.. . . . .. ..:.:..:IIHHIMMMHHII:...:::.:.AHMMMMMMM:HHHHH
HHHHHMMMA:I::... . . . . .. ..:.::.:IHHHIMMMHI:.:.. .::AHMMMMMMM:HHHHHHH
VHHHHMMMMA:I::.. . .  . . .. .:.::I:IHHHIMMMMHI:.. . AHMMMMMMMM:HHHHHHHH
HHHMMMMMM:I:.:.. . .  . . ...:.:IIHIHHHIMMMMMHI:.AHMMMMMMMMM:HHHHHHHHHH
HHHHMMMMMA:I:.:.. .  .  . .. .:IIHIHHHHIMMMMMH:AMMMMMMMMMMM:HHHHHHHHHHH
VHHHMMMMMMA:I:::.:. . . . .. .:IHIHHHHHIMMMV"AMMMMMMMMMMMM:HHHHHHHHHHHH
  HHHHHMMMMMA:I::.. .. .  . ...:.:IHHHHHHIM"AMMMMMMMMMMMM:HHHHHHHHHHHHHH
  VHHHHHMMMMMA:I:.:.. . . .  .. .:IHIHHHHI:AMMMMMMMMMMMIHHHHHHHHHHHHHHHH
  VHHHHHMMMMMA:I::.:. . .  .. .:.:IHHHV:MMMMMIMMMMMMMMMMMMMHHHHHHHHV::.
    VHHHHMMMMMMA:::.:..:.. . .. .:::AMMMMMMMM:IIIIIHHHHHHHHHHHHHHHV:::..
    HHHHHMMMIIIA:I::.:.:..:... AMMMMMMMMMM:IIIIIIHHHHHHHHHHHHHHHV::::::
    VHHHHMMIIIIMA:I::::.::..AMMMMMMMMMMM:IIIIIIIHHHHHHHHHHHHHHV::::::::
      HHHHMIIIIMMMA:II:I::AIIIMMMMMMMMMM:IIIIIIIHHHHHHHHHHHHHHV:::::::::
      VHHHHIIIMMMMMMA:I:AIIIIIIMMMMMM:IIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHHV::::::::"'
      HHHHHIIMMMMMMIMAAIIIIIIIIMMM:IIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHHHV:::::""'
      VHHHIIIIMMMMIIIIIIIIIIIIII:IIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHHHV::""'
        VHHIIIMMMMMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHHHV
        VHHIMMMMMMMIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHV
          VHHHMMMMMMMMIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHV
          VHHHMMMMMMMMMMMMMHHHHHHHHHHHHHV

Avatar billede ksoren2 Nybegynder
23. december 2009 - 15:51 #12

              I I
              I~I
      __    _ I~I _  .
      \ \  I_I/I-II-II
      \~~\'  `-'`-'~I
        \_ ) ~\_ /~~  )
          \_    Y    )'
            \  ^  /
            |~  ~|
              =====

Avatar billede ksoren2 Nybegynder
10. januar 2010 - 01:24 #13
Skal jeg virkelig hente Chuck Norris for at få det her ordnet?
Avatar billede ksoren2 Nybegynder
17. januar 2010 - 20:04 #14
Nej, jeg hyrer sgu The A-Team
25. januar 2010 - 22:35 #15
Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori...
Avatar billede ksoren2 Nybegynder
02. juni 2010 - 18:23 #16
løst