Avatar billede jjensen Juniormester
07. februar 2009 - 16:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Acer AspireOne grafik

Jeg har fået mig en AcerAspire One 150 med følgende konfig.:

Win XP
Intel Atom 1.6 Ghz
1 GB RAM

Jeg ligger mærke til, at specielt når jeg scroller websider så hakker og scroller den ujævnt, som den lige "skal være med" På min anden bærbare er ingen problemer.

Jeg mistænker lidt, det er Netværksforbindelsen. Men "fejlen" er der både på et mobilbredbånd og hjemmenetværk (trådløst) På anden bærbar med samme forbindelse oplever jeg dog intet.

Jeg ved det er en lille computer, med begrænsede ressourcer, men kan det tænkes der findes noget jeg kan gøre - for at afhjælpe problemet?
Avatar billede vejmand Juniormester
07. februar 2009 - 16:56 #1
Kunne godt lyde som om driveren til grafikkortet er forkert...
Avatar billede vejmand Juniormester
07. februar 2009 - 16:59 #2
Avatar billede jjensen Juniormester
10. februar 2009 - 22:12 #3
Tak for linket - jeg havde selv fundet derind faktisk, og opdateret hvad jeg kunne finde at opdatere.

Måske er det bare en "svaghed" i denne computer - hvis nogen læser dette indlæg - der ejer samme computer - hører jeg mægtig gerne om erfaringer :)
Avatar billede jjensen Juniormester
23. juli 2009 - 19:42 #4
lukker