Avatar billede Mitt Nybegynder
08. februar 2009 - 22:37 Der er 8 kommentarer

Udarbejdelse eller gode forslag til logo

Hej Eksperten,

Jeg har brug for professionel hjælp. Et logo eller forslag til et logo. Betaler naturligvis for det. Kontakt mig venligst på repsakjoon@hotmail.com
Avatar billede Kengun Praktikant
08. februar 2009 - 22:50 #1
Måske jeg kan hjælpe
Avatar billede Mitt Nybegynder
08. februar 2009 - 22:59 #2
Har du nogle en side med eksempler på tidligere arbejde af logos jeg kan se...? Bare for at finde ud af om vi snakker/tænker samme "sprog"...?
Avatar billede Kengun Praktikant
08. februar 2009 - 23:06 #3
Ta en kig på min side (du finder link i min profil).
Avatar billede Himbear Nybegynder
09. februar 2009 - 05:26 #4
Du er også velkommen til at kigge på min hjemmeside og mit arbejde på www.tinocordes.dk

... hvis du er interesseret er du velkommen til at skrive en mail på mail@tinocordes.dk

Med venlig hilsen
Tino Cordes
Avatar billede helle100 Nybegynder
09. februar 2009 - 06:42 #5
Vil også gerne hjælpe, hvis de andre ikke er det du søger. Kontakt mig på helle100(a)gmail.com hvis det er.

Mvh Helle
Avatar billede e-block Juniormester
09. februar 2009 - 18:54 #6
Hej

Du er også velkommen til at kontakte mig, for løsning af opgaven.
Du kan kontakte mig via, min hjemmeside
www.jeppesengrafisk.dk
Avatar billede computerlab Nybegynder
14. februar 2009 - 14:40 #7
Du skal også være velkommen at kontakte mig.

Du kan se referencer på min hjemmeside, samt kontakte mig via kontaktformularen på denne.

Mvh
Brian Jørgensen
http://www.ComputerLab.dk
Avatar billede mr_hundahl Nybegynder
22. februar 2009 - 15:10 #8
Hey Mitt

Smid mig en mail på hundahl@hundogco.dk, evt. med lidt mere info om dit projekt / firma. Så smider jeg et par referencer retur, samt et tilbud på et logo. Jo hurtigere jo bedre, skal nemlig lige vende den med min grafiker, men vi skal nok finde ud af en god pris.

Mvh Morten Hundahl // Hund & Co