Avatar billede daywalker123 Nybegynder
16. februar 2009 - 12:25 Der er 3 kommentarer

Installere Mini PCI netkort i en Acer

Hej

Jeg har en Acer bærbar - Aspire 3500 som ikke har integreret netkort..

Dog er findes modellen med integreret netkort og der er også lavet en knap til wlan + der er plads til et mini-pci kort i den bærbare.

Jeg har så fundet et par mini-pci kort der virker - men de bærbare jeg har taget dem fra har de siddet to ledninger til -
MAIN og AUX..

Hvad gør disse ledninger? Er det "antennen?" Jeg kan se de går op til noget der ligner "stel" i skærmen..

Spørgsmålet er om det er nødvendigt de er tilsluttet for at kortet virker?

/Daywalker123
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
16. februar 2009 - 14:07 #1
Slet ingen? :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. februar 2009 - 17:27 #2
Bærbare og trådløse netkort = skærmen fungerer som antenne.
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
16. februar 2009 - 17:53 #3
Yes, okey..jeg må prøve uden antenne og se hvordan det modtager..

:)