Avatar billede transporter Nybegynder
18. februar 2009 - 12:02 Der er 4 kommentarer

bagrund musik

Hej

HVordan kan jeg få min baggrund musik til at fortsætte selvom man klikker på en anden side på min hjemmeside

jeg brugte denne kode

<bgsound src="test.mp3" loop="infinite">

men lige så snart jeg trykker på en anden side så stopper musikken. hvordan kan jeg få den til at fortsætte ligemeget hvad..
Avatar billede keysersoze Guru
18. februar 2009 - 12:35 #1
det kan du ikke medmindre du går over til at benyttes (i)frames men det kan ikke anbefales.
Avatar billede azarat Nybegynder
18. februar 2009 - 12:36 #2
Du kan evt. lave en frame setup. Hvor du har en frame et sted på siden (nok bedst øverst eller i bunden) hvor der ingenting er men det script. Det vil kunne klare problemmet.

En ting man skal huske på ved at bruge frames er at du ikke kan linke direkte til anden end din forside, hvilket kan være et ret stort minus.
Avatar billede dkfire Nybegynder
18. februar 2009 - 14:57 #3
Og så søg for at brugeren af din side kan slukke for musikken.
Personligt HADER jeg sider med musik i baggrunden.
Avatar billede keysersoze Guru
09. april 2009 - 00:49 #4
lukketid?