Avatar billede Abekatten Novice
18. februar 2009 - 21:22 Der er 6 kommentarer

Nokia PC Suite og Bluetooth

Hej derude!

Jeg sidder og prøver at få mit PC Suite til at virke. Jeg har en bluetooth dongle der bruger IVT Bluesoleil 6.4.240.2.

Problemet er at når jeg sætter min bluetooth i min pc kører det hele fint. Kan sagtens overføre filer via bluesoleil og sende sms, men den kan desværre ikke skrive æ, ø og å. Derfor vil jeg gerne kører Nokia PC Suite, men når jeg kører programmet, så vil den ikke forbinde. Den siger at den er forbundet, men ingen af mulighederne kan få forbindelse til min telefon.

Hvordan løser jeg problemet? Opdaterede PC Suite'en i går...

På forhånd tak :)
Avatar billede Karsten Rasmussen Nybegynder
18. februar 2009 - 21:50 #1
Du kan prøve at vælge den telefon du har tilføjet til suiten.
ellers skaldu vælge at connecte via bluesoleil. og parre tlf med pc. det virkede for mig.
Avatar billede Abekatten Novice
18. februar 2009 - 22:01 #2
Den er parret med Bluesoleil, men nu vil den ikke godkende forbindelsen i PC Suite... Uanset hvilken kode jeg bruger, får jeg en fejlmeddelelse...
Avatar billede Karsten Rasmussen Nybegynder
18. februar 2009 - 22:10 #3
der er gået noget galt. slet parring, og prøv igen.
Avatar billede Abekatten Novice
18. februar 2009 - 22:33 #4
Synes ikke jeg laver andet :P
Avatar billede Karsten Rasmussen Nybegynder
18. februar 2009 - 23:04 #5
det kan være den ikke vil arbejde med din bluetooth dongle.
prøv med kabel.
Avatar billede Abekatten Novice
18. februar 2009 - 23:06 #6
Det er desværre gået i stykker, og vil gerne kunne slippe for at have det forbundet...