Avatar billede kimmys Nybegynder
18. februar 2009 - 23:42 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Formular

Jeg har en kontakt formular på min hjemmeside som ligger i en iframe.
Men de sidst indtastet ting i formularene kommer længere nede end selve formularen.

Det hele virker fint nok når kontakt formularen ikke køre i iFrame - hvad kan der være galt? hvad påvirker hvor langt nede sidste indtastet kommer frem.

http://www.subir.dk/index.php?ID=page_e155833_categoryID_284395c6d155
Avatar billede olebole Juniormester
19. februar 2009 - 02:13 #1
<ole>

Det forstår jeg ikke  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede sn0wflake Nybegynder
19. februar 2009 - 03:23 #2
Hvis du mener scrollbaren så kan det jo være en kombination af fejlmeddelelsen +:

<div id="form" align="left" style="width: 251px; height: 605px">

Aner ikke om det er det du mener fordi dit spørgsmål er krytisk formuleret.
Avatar billede kimmys Nybegynder
19. februar 2009 - 11:45 #3
Ja, tænkte nok at det ikke var helt logisk skrevet - men vidste ikke lige hvordan jeg skulle beskrive det =)

jeg prøver lige igen:

http://www.subir.dk/eksperten.gif

Jeg prøver at skrive mit fornavn i formularen, og de sidste indtastninger kommer frem i en boks; men boksen kommer for langt nede, den kommer frem helt nede ved adresse.
Jeg har ikke det problem når jeg køre kontakt formularen uden ifreme.

Jeg håber det gav lidt mere mening :/
Avatar billede olebole Juniormester
19. februar 2009 - 13:07 #4
Der kommer intet frem i nogen af de browsere, jeg tester i
Avatar billede kimmys Nybegynder
19. februar 2009 - 18:03 #5
men har du prøvet at skrive noget, og så prøvet at skrive noget igen. Den kan jo ikke huske sidst indtastning, hvis der ikke er blevet tastet noget vel?!
Avatar billede olebole Juniormester
19. februar 2009 - 22:59 #6
Der sker intet, uanset hvad jeg gør
Avatar billede kimmys Nybegynder
21. februar 2009 - 17:01 #7
Jeg har opdaget at det også sker når jeg er på andre sider. Så det må være min explorer der kikser i det.
Ole ligger du et svar =) du har da prøvet på at forstå hvad jeg mener, det må da give lidt
Avatar billede olebole Juniormester
22. februar 2009 - 16:17 #8
Yups! Ked af, jeg ikke kunne være til mere hjælp, men det tyder - som du også selv er inde på - et lokalt problem  =)
Avatar billede olebole Juniormester
24. februar 2009 - 09:15 #9
Tak for points  =)