Avatar billede mixi Nybegynder
20. februar 2009 - 11:49 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

flere ram i bærbar

Hej eksperter. Lige en hurtig inden weekenden. Er lidt i tvivl om det er de rigtige ram jeg vil købe. Og når der står op til 2 GB , er det så 2 x 2 GB jeg putte i så jeg får 4 GB i alt eller ??

Product Name  dv9072ea
Product Number  RR333EA#UUW
Microprocessor  1.83 GHz Intel® Core™ 2 Duo processor T5600
Microprocessor Cache  2 MB Level 2 cache
Memory  2048 MB DDR2 667 MHz (2 x 1024 MB)
Memory Max  up to 2 GB

Og her er den jeg har kig på fra Kingston:

Generelt
Lagerkapacitet 2 GB
Opgraderingstype System specifik
Hukommelse
Type DRAM
Teknologi DDR II SDRAM
Teknologi DDR2 SDRAM
Model SO DIMM 200-pin
Hukommelsesfrekvens 667 MHz
RAM egenskaber Ikke bufferet
Ekspansion / Konnektivitet
Kompatible åbninger 1 x Hukommelse - SO DIMM 200-pin

På forhånd tak..
Avatar billede snowball Novice
20. februar 2009 - 12:04 #1
Jeg bliver ganske enkelt nødt til at spørge hvorfor du er endt med at oprette det samme spørgsmål 8 gange!? ;)

Fik du en fejl, skete er ingenting eller hvordan oplevede du det?

Snowball / Admin
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
20. februar 2009 - 12:44 #2
Ud fra specifikationerne kan din pc max. håndtere 2 gb ram. Så at smide 2 x 2 gb i den vil nok ikke være en god ide.

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c00789910&lc=en&dlc=da&cc=dk&product=3308945&lang=da
Avatar billede mixi Nybegynder
20. februar 2009 - 13:36 #3
Ja det ville ikke godtage når jeg trykkede på opret ??  Men kan se det nu ..Må hellere lige slette de andre så..
Avatar billede snowball Novice
20. februar 2009 - 13:40 #4
Kan du huske hvad den præcist gav af fejl?

Jeg har lige prøvet at oprette et spørgsmål, og det gik uden problemer.
Avatar billede mixi Nybegynder
20. februar 2009 - 13:42 #5
Fik ikke nogen fejlmeddelse..Der stod noget med void() nede i venstre hjørne hvis det kan hjælpe noget ?? Der hvor der normalt står udført... Og så skete der bare ingenting som om det ikke var gået igennem..
Avatar billede mixi Nybegynder
20. februar 2009 - 13:42 #6
Fik ikke nogen fejlmeddelse..Der stod noget med void(0) nede i venstre hjørne hvis det kan hjælpe noget ?? Der hvor der normalt står udført... Og så skete der bare ingenting som om det ikke var gået igennem..
Avatar billede snowball Novice
20. februar 2009 - 13:47 #7
Noget tyder på, at der er en fejl i systemet. En række spørgsmål fra den samme bruger er nemlig blevet oprettet i løbet af samme sekund, og så hurtigt er det svært at være når det skal foregå manuelt ;)

Der er ved at blive kigget på det!
Avatar billede mixi Nybegynder
20. februar 2009 - 13:49 #8
Lyder godt :-)  og vender lige tilbage til dig Lars.
Avatar billede mixi Nybegynder
20. februar 2009 - 13:59 #9
Så den kan ikke optimeres mere eller ?? For den bliver vildt varm og ligger som standard på omkring 61 grader ifgl. speedfan.. Blæseren ser fin ud så tror ikke den spiller en rolle med støv osv..
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
20. februar 2009 - 14:13 #10
Der er en fejl i systemet. Både med denne post og et par andre. Vi arbejder på den.