Avatar billede Bonx Nybegynder
22. februar 2009 - 18:58 Der er 6 kommentarer

Installering af Dansk retstavnings ordbog på Word 2007

Hey.
Jeg har desværre ikke en dansk retstavnings ordbog i mit nye word. Jeg ved desværre ikke hvorfor, men jeg tænkte at nogle kloge hoveder herinde fra kunne hjælpe mig til hvordan jeg igen kan blive rettet mens jeg skriver.

På forhånd tak
Bonx
Avatar billede Deathray Nybegynder
22. februar 2009 - 18:59 #1
Avatar billede Bonx Nybegynder
22. februar 2009 - 19:04 #2
fornemt :) den må jeg have overset. Mange tak
Avatar billede vejmand Juniormester
22. februar 2009 - 19:08 #3
Avatar billede Bonx Nybegynder
22. februar 2009 - 19:12 #4
vi prøver igen. efter at have læst tråden igennem har det ikke hjulpet.
Jeg har dansk stående som sprog men der er ingen stavekontrol.
hvordan aktivere jeg denne?
Avatar billede vejmand Juniormester
22. februar 2009 - 19:28 #5
13. juli 2022 - 14:58 #6
Hey!

Er det stadig muligt at få fat i en dansk stavekontrol/danish proofing tool til Microsoft Word 2007?

Kan huske, at jeg med møje og besvær fik det installeret på min forrige bærbare Lenovo, men det ser ikke ud til, jeg kan få det "med over" på min nye uden videre ...  jeg har fået installeret 2007'eren på min nye Lenovo og borset fra, at menuerne nu er på engelsk kører det sådan set fint: Den har registreret, at jeg skriver på "danish", MEN; der er ikke nogen dansk ordbog til stavekontrol, og jeg lykkes ikke rigtig med at google mig frem til noget brugbart.

Er bare svært glad for den simple version af Word, som 2007 er + dens tastaturgenveje, så ville blive glad, hvis nogle her har det, der gør, at jeg kan få den til at virke igen :)

Bedste hilsner
Jakob