Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
22. februar 2009 - 22:02 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Et segl

Hej Eksperter
Jeg har brug for et segl i stil med dette: http://www.historie-online.dk/special/slaegten/ill/segl.jpg

Der skal blot stå Kasper Wisén Demant rundt i kanten og så K, W, og D inde i midten på en eller andet smart måde

Spørg endelig hvis i skal bruge nogle flere oplysninger
Avatar billede hoeks Nybegynder
24. februar 2009 - 16:27 #1
Vil du betale for det, så skal jeg gerne lave et til dig.

Ellers kan du lave et i photoshop, med denne simple tutorial:
http://www.rnel.net/tutorial/Photoshop/3250

- Har du ikke photoshop kan du downloade filerne nederst i tutorialen og derefter sætte din egen tekst på i paint.
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
24. februar 2009 - 20:17 #2
Ja, der er da sket noget siden jeg var flittig bruger af exp for mange år siden. Dengang lavede folk gerne små grafiske opgaver for pointsene.

hvad skal du have for at lave det?
Avatar billede hoeks Nybegynder
24. februar 2009 - 23:42 #3
Hvad fanden er det for et pis svar at give mig?

Jeg bruger tid på at finde en tutorial der kan præcist det du ønsker og fortæller dig hvilket program du bør bruge. Dertil giver jeg dig en idé til, hvordan du kan få løst opgaven uden at have photoshop installeret.

Jeg har hamrende travlt med mit studie og mit arbejde. Beklager da virkeligt, at jeg ikke vil gøre alt arbejdet for dig.

Spænd hjelmen!
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
25. februar 2009 - 10:47 #4
Nu skal du slappe af. Hvis du ikke har tid til at lave det jeg beder om, så lad være med at svare herinde.

At du ikke har været her længe nok til at huske de gamle dage, hvor folk gerne ville lave  mndre grafisk arbejde for point kan så sandelig ikke være mit problem.

Jeg har brug for en der kan lave det til mig, og kan du ikke det, så pas dig selv og lad være med at spilde min tid
Avatar billede hoeks Nybegynder
25. februar 2009 - 11:50 #5
Du skulle have en lussing.

Det var alt herfra.
Avatar billede computerlab Nybegynder
26. februar 2009 - 22:26 #6
Nu er dette indlæg jo også lagt under job/opgaver, så det er vel ikke helt galt at der følger betaling for jobbet.

Betalte job modtages gerne herfra.

Mvh
Brian
Avatar billede mr_hundahl Nybegynder
27. februar 2009 - 02:24 #7
Hey, ville vi kunne lave flot, enkelt og hurtigt til en fornuftig pris. Smid mig en mail på hundahl@hundogco.dk, så vender jeg tilbage med et uforpligtende tilbud.

Mvh Morten Hundahl // Hund & Co
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
03. marts 2009 - 14:23 #8
Lukket