Avatar billede vos Nybegynder
23. februar 2009 - 16:51 Der er 2 kommentarer

Computer med dualhead grafikkort

Hej
Jeg håber, I kan hjælpe mig. Jeg skal bruge en stationær computer med et indbygget dualhead grafikkort, men jeg har ikke umiddelbart været i stand til at finde en.
Computeren skal ikke være for dyr (2000-4000), og den behøves ikke være særlig kraftig, da den bare skal køre køreskoleprogrammer.

Så specifikationerne skal være noget ala:
1-2 GB RAM
Dualhead grafikkort
+100 GB harddisk
God jævn processor
CD/DVD læser

På forhånd tak :)
23. februar 2009 - 17:52 #1
(Burde være til at finde i www.dba.dk ...)
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
23. februar 2009 - 20:11 #2
Dualhead kan de fleste moderne grafikkort klare, mener at netop grafikkort med dualhead-teknologien var noget Matrox kaldte deres for en del år siden.

Gå efter ATI eller Nvidia kort med f.eks. 2 x DVI ud.