Avatar billede dalli1234 Praktikant
25. februar 2009 - 15:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PDF visning i explorer 7

Adobe PDF-dokument
Den version af Adobe Acrobat/Reader, der kører, kan ikke bruges til visning af PDF-filet i en webbrowser. Der kræves Adobe Acrobat/Reader version 8 eller 9. Afslut, og prøv igen.

Denne meddelse får jeg når jeg vil åbne et PDF dokument ie7.
Jeg har lige downloadet reader 9, og det virker i firefox.
Hvad sker der? og hvad gør jeg ?

Har også prøvet at hente ie 8. Den vil ikke instaleres her ??, har prøvet at slå antivirus og firewall fra, hjalp ikke ?
Avatar billede Jensen DK Novice
26. februar 2009 - 07:06 #1
Har du afinstalleret den gamle Adobe først?
Avatar billede dalli1234 Praktikant
26. februar 2009 - 07:42 #2
Ja det har jeg, og det har jo virket før.
Avatar billede dalli1234 Praktikant
26. februar 2009 - 08:33 #4
HEJ Silbidor.
Den virker og ser da fin ud. Tusind tak for hjælpen/tippet.

Håber så nogen kan forklare hvorfor jeg ikke kan installere IE 8
Avatar billede Jensen DK Novice
26. februar 2009 - 09:46 #5
Det er ikke den endelige,det er en RC udgave, mener jeg det hedder, jeg har prøvet den, virker fint, MEN windows update holdt op med at virke, er gået tilbage til IE7 venter på at den endelige bliver frigivet, så er det også muligt at du kan installere den.
Avatar billede dalli1234 Praktikant
26. februar 2009 - 11:01 #6
Tak