Avatar billede chrismaria Praktikant
04. marts 2009 - 14:15 Der er 12 kommentarer

Afinstallering af program ( kan ikke fra " tilføj/fjern / kontrol panel)

Hejsa.
Jeg vil gerne vide hvorledes man fjerner et program, når det slet ikke

reagere fra tilføj/fjern/ kontrol panel!!

Det er et anti-virus prog. , som gør vrøvl..

Håber på i kan guide mig...

H.

Christina
Avatar billede vejmand Juniormester
04. marts 2009 - 14:41 #1
Hvilket program drejer det sig om?
Så er det lidt lettere at komme med en løsning.  :-)
Avatar billede chrismaria Praktikant
04. marts 2009 - 15:05 #3
hej ..det er anti-virus prog. " AVAST "...Jeg har haft problemer med det og derfor skal det fjernes, og muligvis installeres på ny..
Avatar billede computerlab Nybegynder
04. marts 2009 - 15:18 #4
Hej Christina

Hvilket Anti-Virus program er der tale om?

Man bliver muligvis nød til at gøre det manuelt. Ved at slette programfilerne, og rydde op i registrerings databasen.

Mvh
Brian Jørgensen
Avatar billede vejmand Juniormester
04. marts 2009 - 15:21 #5
Avatar billede chrismaria Praktikant
04. marts 2009 - 15:41 #6
okay...er det lige ud af landevejen, at bruge??
Tænker på om det kan " komme til " , at slette andre prog. eller vigtige filer!!!...Ikke fordi jeg ikke tror på hvad du skriver, men jeg er altid usikker på nye prog. , der skal lave/ordne ting...! Håber du forstår?
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
04. marts 2009 - 15:50 #7
Hvis du spørger mig? "Add Remove Program Cleaner" så er det lige ud af landevejen..
(alså du skal ikke trykke på dine andre programmer -kun den/dem som du vil have slettet)..
Avatar billede vejmand Juniormester
04. marts 2009 - 16:33 #8
Hvis du læser/følger mit link burde det ikke give problemer....
Avatar billede chrismaria Praktikant
04. marts 2009 - 16:45 #9
Okay..føler mig helt dum...;).

Jeg vil gøre som du anbefaler, og gir dig besked når jeg er kommet " over på den anden side...griner" ...Indtil nu, tusinde tak for al din hjælp, og vedledning...
Godt der er nogle der, kan guide os ny-begynder..;)
hej
Christina
Avatar billede chrismaria Praktikant
04. marts 2009 - 16:56 #10
halløjsa...iiihh, jammen det var da pære let...
Tusind , Tak...det var totalt perfekt!!
Har linket det vidre, da nogle af vennerne osse har disse problemer..
KNUS
CHRISTINA
Avatar billede vejmand Juniormester
04. marts 2009 - 19:00 #11
velbekomme, husk at sende egne indlæg som "Kommentar" og ikke som "Svar".
"Svar" er tiltænkt løsningen, så der kan tildeles point som tak for hjælpen.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
04. marts 2009 - 21:12 #12
Du mangler lige at sætte flueben i "Accepter dette svar" ud for svaret, og klikke på "Accepter svar og afgiv point" nederst.
Så er spørgsmålet rigtig lukket.  :-)