Avatar billede _zorro_ Novice
04. marts 2009 - 14:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ATI Radeon 9600 og Burnout Paradise

Hej, jeg har et problem med at starte Burnout Paradise. Spillet kommer med en CPU Error med følgende besked: This machines CPU does not support Shader Model 3, witch is required to run this game. The game will now terminate.

Er der et fix til det problem? Mit grafikkort er et ATI Radeon 9600.
Avatar billede hearnz Nybegynder
04. marts 2009 - 15:32 #1
Desværre. Spillet kræver at din GPU understøtter pixel shader 3.0 og det gør dit ikke :/

Minimum System requirements for Burnout Paradise PC:

Windows XP (Service Pack 2 or greater):
- CPU: 2.8 GHz Intel Pentium 4 or equivalent
- RAM: 1 GB of RAM
- Graphics card: 128 MB Video card with Pixel Shader 3.0
- Internet connection: Broadband connection for online activation and online gameplay - 512 Kbps or faster

Windows Vista:
- CPU: 3.2 GHz Intel Pentium 4 or equivalent
- RAM: 1.5 GB of RAM
- Graphics card: 128 MB Video card with Pixel Shader 3.0
- Internet connection: Broadband connection for online activation and online gameplay - 512 Kbps or faster
Avatar billede _zorro_ Novice
04. marts 2009 - 21:57 #2
Tak for svar, selvom det betyder jeg ikk kan spille det fede spil :-(

Hvis du vil have point, så læg et svar ;-)
Avatar billede hearnz Nybegynder
04. marts 2009 - 22:18 #3
tak. ;)

Du kan sagtens købe et billigt kort der er meget bedre end dit nuværende..400 kr ca.