Avatar billede atan0005 Nybegynder
07. marts 2009 - 14:34 Der er 4 kommentarer

Har stadig gamle CS figurer

Hej

Har lige installeret CS 1.6 via steam. Men jeg har stadig de gamle figurer, hvordan kan jeg få de nye? Mit grafikkort er geforce gtx260.

på forhånd tak
Avatar billede thomasdall Nybegynder
07. marts 2009 - 15:31 #1
Prøv at lukke steam.

Gå ind i din steammappe og find mappen "models" - Slet denne og start steam igen, start så CS 1.6 og du burde dermed få de rigtige models.
Avatar billede atan0005 Nybegynder
07. marts 2009 - 22:23 #2
det har desværre ikke hjulpet. har stadig de samme figurer. den mappe har osse en undermappe der heddder player, den er osse tom. hvad kan jeg ellers gøre?
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. marts 2009 - 11:50 #3
Hvilke nye figurer?
Avatar billede atan0005 Nybegynder
08. marts 2009 - 18:17 #4
Det er spillefigurerne til spillet counter strike. Jeg har stadig de gamle figurer, ved ikke lige hbordan jeg skal have de nye..