Avatar billede alloedee Nybegynder
08. marts 2009 - 11:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemmer med cardreader, fryser booten og windows xp

Jeg har et problem, jeg kan ikke få min cardreader til at funke.

Når jeg sætte den i USB huben funger det fint nok, men med det samme jeg sætte kortet i, og trykke ind på det flytbare drev, fryser windows og efter et stykke tid kommer der en fejl meddelse om at explorer har lavet en fejl (surprise!!!)

Hvis jeg har cardreaderen siddende i maskiene under boot, fryser den booten inden windows overhovedet starter.

Det samme sker med en anden cardreader og på forskellige computere og nej det er ikke kortet den er gal med.
Avatar billede odps Nybegynder
08. marts 2009 - 11:39 #1
har haft samme problem,købte ny cardreader beregnet, til xpog vista,virker fint det sjove er, den gamle satte jeg i en anden comp med xp-pro der virker den fint, måske du skulle prøve skifte usb kabel
Avatar billede alloedee Nybegynder
08. marts 2009 - 11:45 #2
Okay, ja det ku være jeg sku købe en ny.

Men jeg fandt ud af at det rent faktisk er kortet der fucker readeren, jeg prøvede med et gammelt SD 512, og det funker perfekt. Det er mærkelig er at det kort der fucker readeren, virker fint i min håndholdte konsol GP2X, det har også funket fint, ellers har jeg jo ikke kunne ligge dataen til GP2Xen over på kortet i sin tid
Avatar billede alloedee Nybegynder
08. marts 2009 - 11:48 #3
"det har også funket fint" edit det har også funket fint i min windows pc, skulle der stå
Avatar billede alloedee Nybegynder
18. juni 2009 - 19:57 #4
Fandt ud af det