Avatar billede Kenni1975 Nybegynder
08. marts 2009 - 18:47 Der er 5 kommentarer

Bærbar pc pludseligt i sort

Jeg sad i går og var igang med at overføre nogle filer fra min bærbare til min stationære pc, mens jeg var igang med dette, slukkede min bærbar, som lyn fra en klar himmel. Jeg har det sidste stykke tid haft lidt problemer med at den fryser og jeg må efterfølgende slukke pc'en ved at holde power knappen inde. Da jeg forsøgte at tænde pc'en igen, fik jeg nogle valgmuligheder under opstarten. Jeg kunne lave normal opstart (det startede jeg med, men det virkede ikke) eller jeg kunne vælge at lade pc'en reparere under opstart (det gjorde den, men frøs også her) I sidste ende, efter at have rodet en del med det, startede pc'en op og jeg slukkede den på normal vis. I dag skulle jeg så bruge den og startede computeren normalt op og jeg nåede hele vejen ind i windows (Vista i øvrigt) hvorefter den slukkede igen, jeg har efterfølgende forsøgt at starte pc'en
, men der er bare sort skærm nu. Den kører dioderne lyser og jeg kan hører blæseren. Hvad kan jeg gøre?
08. marts 2009 - 19:22 #1
(Føles den varm på undersiden?)
Avatar billede Kenni1975 Nybegynder
08. marts 2009 - 19:33 #2
Nej, men normalt gør den efter et kort stykke tid
Avatar billede tuidoi Nybegynder
08. marts 2009 - 23:07 #3
Prøv at tage laderen fra og batteriet ud. hold tænd/sluk knappen nede i 30sek..

Det kan man altid lige prøve hvis ens bærbar er gået helt i sort og slet ikke lyser når man trykker, men det er da værd at prøve også..
Avatar billede Kenni1975 Nybegynder
09. marts 2009 - 11:34 #4
Altså helt uden strøm på pc :) Den lyser fortsat i dioderne som normalt (altså med batteri), men skærmen er sort. Jeg prøver lige det du har skrevet og vender tilbage senere.
Avatar billede Kenni1975 Nybegynder
09. marts 2009 - 14:09 #5
Det skete der desværre ikke noget ved :-(