Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. marts 2009 - 19:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

min hvide baggrund er sandfarvet

min hvide baggrund er sandfarvet er ikke kun i photoshop men også f.eks i windows indbyggede billedefremvisning. Altså ikke forstået sådan at jeg ikke kan vise hvid på skærmen - det er kun i forbindelse med billeder så jeg tænker at det er en windows farveprofil der måske er galt på den. Men hvor finder man folkder ved noget om den slags - det gør man selvsagt blandt PS folket.

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. marts 2009 - 18:53 #1
Umiddelbart efter nogle timers søgen viste det sig at Samsungs software farveprofil har en del problemer med Vista. Nu har jeg skiftet til Adobe RGB og nu er det hele korrekt igen :)
Avatar billede justrace Novice
09. marts 2009 - 21:09 #2
Ok, troede bare du røg for meget... :)