Avatar billede thomasdall Nybegynder
09. marts 2009 - 18:31 Der er 9 kommentarer

Feedback modtages! Tjek siden :)

Jeg vil bare høre hvad i synes om den, rent design mæssigt. Derudover vil jeg også gerne vide hvad der måske kan få flere folk til at finde siden interessant. Målet er lidt at få en ny tutorial på hver dag eller et nyt hjemmeside design. Designs vil i starten blive solg nærmest gratis, hvis jeg bare kan få credit for det.

Fyr løs!
Avatar billede thomasdall Nybegynder
09. marts 2009 - 18:31 #1
url til siden er: http://www.mediafix.dk
Avatar billede thomasdall Nybegynder
09. marts 2009 - 18:33 #2
Forresten jeg ved godt at mit lightbox ikke virker i Firefox, men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal løse problemet endnu :/
Avatar billede Slater Ekspert
09. marts 2009 - 18:42 #3
Jeg kan egentlig godt lide den. Den er frisk og farverig, men simpel. Jeg kan godt lide simpelt :P

Dog, du har nogle problemer med den. For det første kan man ikke markere og klikke på links i indholdsområdet på Firefox. Jeg ved ikke lige hvordan du har båret dig ad med det.

For det andet: Hvorfor har du lavet bundteksten som et billede? Når man nu ikke kan klikke på e-mail-adressen, er det mindste du kan gøre at lade en kopiere den. Ellers skal du nok ikke regne med at få mange henvendelser, hvad jeg går ud fra du gerne vil have.

Siden ser også rædsom ud på IE6, på grund af din brug af PNG. Du behøver naturligvis ikke lave hele dit design om for at hytte den, men du kunne f.eks. godt tilføje et stylesheet til IE6 (med conditional comments), som erstattede de PNG'er med noget andet - eller bare fjernede dem. Der er trods alt stadig mange mennesker der bruger den skidtbrowser.

Og en bagatel: Jeg forventer at komme til forsiden når jeg klikker på logoet. Det er jo efterhånden standard i webdesign. Intet stort problem, men det kunne nemt tilføjes.
Avatar billede Slater Ekspert
09. marts 2009 - 18:43 #4
- Og så virker det lidt underligt at du erklærer en XHTML DTD, men vælger at skrive almindelige HTML tags, i stedet for at afslutte dem på XHTML-måden.
Det må være enten eller, skulle man mene. Enten erklærer man XHTML og skriver XHTML, eller også erklærer man HTML og skriver HTML.
Avatar billede thomasdall Nybegynder
09. marts 2009 - 18:48 #5
tak for kommentaren :) Det du siger med firefox er også en fejl, som jeg vil kigge på så snart jeg får regnet ud hvorfor det ikke virker.

Jeg vidste ikke at png-24 ikke var understøttet i IE 6, men jeg vil da kigge på det som næste prioritet.

mht banneret der linker til forsiden har du ganske ret. Det vil også blive rettet snarest.

Og sidst, giver dig helt ret i at emailen burde kunne markeres. Det bliver da nok et irritationsmoment for mange ;)

husk at skriv et svar så jeg kan give dig point:)
Avatar billede thomasdall Nybegynder
09. marts 2009 - 18:49 #6
Da det er min første side, er der et par ting jeg ikke har helt styr over endnu. Det du nævner med XHTML må vel være en af dem :D
Avatar billede Slater Ekspert
09. marts 2009 - 18:50 #7
For en første side er det ganske imponerende, må jeg sige :)
Avatar billede thomasdall Nybegynder
09. marts 2009 - 18:54 #8
tak :)
Avatar billede thomasdall Nybegynder
09. marts 2009 - 21:23 #9
mere feedback ville være rart :)

Ingen andre der har nogen indvendinger?