Avatar billede keysersoze Guru
12. marts 2009 - 19:12 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Anmeld indlæg - tages der aktion?

Anmeld-funktionen på eksperten har været død noget tid - nu er den godt nok komme op igen, men jeg har endnu ikke oplevet at der er blevet taget aktion selvom misbruget er åbenlyst.

Skal dette tolkes som om at der ingenting sker - eller sker det hele i "baggrunden"? Og hvis det sker i baggrunden - kan det så ikke gøres muligt for anmelder at følge sagen så ikke man anmelder den samme ting igen og igen til ingen verdens nytte?
Avatar billede snowball Novice
12. marts 2009 - 19:18 #1
Du er uhyggelig god til at stille spørgsmålene samme dag som IDG og jeg snakker om dem ;)

CoAdmin systemet er så småt ved at komme op i gear, så nu har jeg mulighed for at se hvad det er I anmelder, og derefter skal jeg forsøge at tage handling ud fra de midler jeg pt. har til rådighed.

De tidligere anmeldelser er ikke blevet totalt ignoreret - en række af dem er skam blevet behandlet.

Snowball / Admin
Avatar billede keysersoze Guru
17. marts 2009 - 22:12 #2
Så er jeg da god til et eller andet ;)

betyder det så, at fx de to anmeldelser jeg har foretaget efter nedbrudet af funktionen er kommet ind i systemet - og derfor enten er behandlet (mod min fordel) eller er igang/vil blive behandlet? og vil det med tiden blive muligt for anmeldere at se en status?
Avatar billede snowball Novice
18. marts 2009 - 13:16 #3
Jeg har i første omgang koncentreret mig om de anmeldelser der resulterer i indlæg eller spørgsmål som enten skal redigeres eller helt fjernes.

Når der er kommet styr på det, så skal jeg nok få kigget på de anmeldelser (fra bl.a. dig) hvor folk selv har taget point og den slags hvor vi skal til at "diskutere" :)

Når systemet bliver lavet færdig, så er det planen at I hele tiden selv kan følge med i jeres anmeldelser og komme med kommentarer og ikke mindst se hvad anmeldelsen endte ud med.
Avatar billede keysersoze Guru
18. marts 2009 - 17:47 #4
super - det var ikke for at lyde desperat, men det er interessant at følge med i hvad der sker :)
Avatar billede arne_v Ekspert
18. marts 2009 - 18:03 #5
Når coadmin systemet fungerer skal vi så have nogle coadmins ?
Avatar billede snowball Novice
18. marts 2009 - 18:14 #6
Der er stadig et par stykker tilbage som går i gang igen når de har et ordentlig system at arbejde med.
Avatar billede arne_v Ekspert
18. marts 2009 - 18:18 #7
OK.

Det var ellers mit indtryk at du maatte lave det hele selv.
Avatar billede snowball Novice
18. marts 2009 - 18:30 #8
Nope, er ikke helt "Palle alene i verden" ;)
Avatar billede keysersoze Guru
27. maj 2009 - 17:53 #9
jeg går ud fra at der stadig ikke er et ordentligt system at arbejde med siden der ikke er sket noget i sagerne? Spændende at se hvad der sker med vores nyeste anmeldelser.
Avatar billede snowball Novice
27. maj 2009 - 20:59 #10
Der bliver taget hånd om alle anmeldelser, men jeg må ærligt indrømme, at jeg valgte at lukke de "tager selv point" anmeldelser som bl.a. du havde liggende. Ganske enkelt fordi der var gået alt for lang tid, hvilket erfaringsmæssigt siger at vi intet får ud af den slags sager ved at skrive i de pågældende spørgsmål.

Det sker dog ikke i fremtiden da vi er kommet til bunds i en meget lang liste, hvilket du kan konstatere eftersom din nye anmeldelse allerede er blevet kommenteret ;)
Avatar billede keysersoze Guru
27. maj 2009 - 23:19 #11
fair nok - tak for opklaringen :)