Avatar billede mixi Nybegynder
14. marts 2009 - 21:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

slette hjemmeside link..

Hej eksperter. Min kæreste havde en hjemmeside som hun nu har lukket ned.. Men når man skriver hendes side ind som her "weidingerwellness" linker den videre til lifecare hvor hun tidligere var ansat og havde sat sin hjemmeside til at linkes til .. Hvordan får man det stoppet ??
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
14. marts 2009 - 21:56 #1
Lukket ned? Der er nok nogle DNS-indstillinger, der ikke er ændret. Skal domænet helt lukkes?
Avatar billede zips Juniormester
14. marts 2009 - 22:53 #2
Jeg går udfra at det er denne side http://www.weidingerwellness.dk/

Som det kan ses er der kun det kode herunder som henter http://www.cs-lifecare.dk ind i en iframe, så hvis i ikke ønsker det, kan i blot slette filen default.asp som ligger på det webhotel i har, eller udskifte den med en som skriver at i har lukket eller sådan lidt info.

<html><head>
<title>weidingerwellness.dk</title>
</head>
<frameset rows="100%" border="0" frameborder="0" framespacing="0" framecolor="#000000">
<frame src="http://www.cs-lifecare.dk" name="framenavn">
</frameset><noframes><h1>weidingerwellness.dk</h1></noframes>
</html>
Avatar billede mixi Nybegynder
15. marts 2009 - 15:03 #3
Ja vi vil bare ikke have at lifecare kommer frem når man søger på weidingerwellness.dk  .. Hun havde sin hjemmeside hos vistaPrint, skal vi så skrive til dem om det ??
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
15. marts 2009 - 16:22 #4
weidingerwellness.com peger på vistaprint, men ikke på en "hjemmeside".  weidingerwellness.dk har navneservere på dandomain.

Men hvordan vil I have det til at være nu?
Avatar billede mixi Nybegynder
15. marts 2009 - 22:31 #5
Vi har slettet hjemmesiden weidingerwellness.com hos vistaprint så har ikke mulighed for at ændre noget selv nu.. Den skal bare helt væk samt ikke linke til lifecare...
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
15. marts 2009 - 22:37 #6
Så kan du vel opsige .dk-domænet hos dk-hostmaster ... men jeg er ikke sikker på hvad du mener med "helt væk".
Avatar billede mixi Nybegynder
09. november 2012 - 09:34 #7
lukket