Avatar billede frisdahl Nybegynder
16. marts 2009 - 09:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Outlook Ekspress virker, men ikke Outlook

Hej; Jeg kører XP (med alt opdateret)
F-Secure som antivirus (firewall slået fra)
Bredbånd fra Fulrate

Min ny indkøbte XP maskine fungerer fint med mail på Outlook Ekspress, men den samme konfiguration til pop3 servere kan ikke få forbindelse i Outlook 2007. Min opsætning med for Exchange i Outlook kan heller ikke få forbindelse. Det er som om der er lukket for adgang fra Outlook.
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2009 - 15:37 #1
er der ikke noget med at ved outlook ekspres er der et flueben ved at serveren kræver login på forbindelsen, medens der ikke skal være det når man bruger outlook, har desværre ikke selv lige en outlook ekspres ved hånden :O)
Avatar billede frisdahl Nybegynder
17. marts 2009 - 10:36 #2
Hej scramer;
Tak for dit bud, men jeg har prøvet begge muligheder.

Jeg har imidlertid selv netop fundet løsningen.

Selv om firewall var slået fra i F-secure kommer XP op og spørger om Outlook må få adgang til nettet. Og den dialogboks kom først op efter at jeg har indstalleret tredie gang!

Men så fik Outlook adgang bare ved et enkelt klik.

Mvh Klavs