Avatar billede ladevig Nybegynder
16. marts 2009 - 23:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Dele kalendere på tværs af netværk

Jeg arbejder for et firma, min kone for et universitet. Vil gerne kunne se en opdateret version af hinandens kalendere på hvilket som helst tidspunkt. Begge steder er det outlook mailkontoer på exchange servere.

Kan man det?
Avatar billede heeelp Nybegynder
17. marts 2009 - 07:42 #1
Det kan man godt. Læs denne guide/artikkel: kortlink.dk/4phw

Jeg skal ikke kunne sige om der er en nemmere løsning, men denne har den fordel at i også vil kunne tilgå kalenderne på alle andre computere via nettet, samt at i ikke risikerer at skulle starte forfra hvis en af jer skrifter job.
Avatar billede ladevig Nybegynder
17. marts 2009 - 13:25 #2
Fornemt, smid et svar.
Avatar billede heeelp Nybegynder
17. marts 2009 - 19:51 #3
ok