Avatar billede ladevig Nybegynder
19. marts 2009 - 14:40 Der er 4 kommentarer

.doc til pdf med embedded links, gratis program

Skal have konverteret et word dokument til pdf, uden at de embeddede links i dokumentet ryger. Gerne i et freeware program eller i word 2003. Hvad kan gøre dette?
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
19. marts 2009 - 14:42 #1
Bullzip pdf writer
Avatar billede jannep Nybegynder
19. marts 2009 - 14:58 #2
Prøv med CutePDF Writer - ganske god.
Avatar billede ladevig Nybegynder
19. marts 2009 - 16:07 #3
Kan hverken få bullzip eller CutePDF til at konvertere uden at linksene ryger.
Avatar billede bjarne_ib Nybegynder
21. marts 2009 - 17:37 #4
Prøv med Primopdf. Programmet er gratis, men jeg ved ikke om du får dine links med.