Avatar billede madeindk Nybegynder
19. marts 2009 - 21:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Få absolute div til at fyde

Hej eksperter!

Kan det virkelig passe at man under ingen omstændigheder (uden JavaScript) kan få en DIV der er positioneret absolute til at fylde en container?
Avatar billede madeindk Nybegynder
19. marts 2009 - 21:30 #1
Overskriften skulle selvfølgelig være:
"Få absolute div til at fylde" :-)
Avatar billede madeindk Nybegynder
20. marts 2009 - 01:10 #2
Dropper projektet - lukker igen.
Avatar billede OskarRough Nybegynder
22. marts 2009 - 14:43 #3
Når du giver et element absolute position, tager du det ud af det normale flow i dokumentet. Derfor vil det aldrig kunne ændre sig ifh. til et andet "ydre" element.
Avatar billede olebole Juniormester
23. marts 2009 - 10:01 #4
<ole>

"Kan det virkelig passe [...]" >> Nej, det er såmænd selve meningen  ;o)

/mvh
</bole>