Avatar billede mormor53 Nybegynder
20. marts 2009 - 15:46 Der er 2 kommentarer

jeg kan ikke komme på internettet

Jeg kan ikke komme på internettet, hvilket jeg tidligere kunne, med kan godt læse mails- jeg kører XP. og har følgende fejl.
Jeg indsætter fejlen ...

Seneste tidspunkt for kørsel af diagnosticering: 02/22/09 22:19:40

Diagnosticering af HTTP, HTTPS, FTP

HTTP-, HTTPS-, FTP-forbindelser

warn
FTP (Passiv): Fejl 12029 under oprettelse af forbindelse til ftp.microsoft.com: A connection with the server could not be established

warn
HTTP: Fejl 12029 under oprettelse af forbindelse til www.microsoft.com: A connection with the server could not be established

warn
FTP (Aktiv): Fejl 12029 under oprettelse af forbindelse til ftp.microsoft.com: A connection with the server could not be established

warn
HTTPS: Fejl 12029 under oprettelse af forbindelse til www.microsoft.com: A connection with the server could not be established

warn
HTTPS: Fejl 12029 under oprettelse af forbindelse til www.passport.net: A connection with the server could not be established

warn
HTTP: Fejl 12029 under oprettelse af forbindelse til www.hotmail.com: A connection with the server could not be established

error
En HTTP-forbindelse blev ikke oprettet.

error
En HTTPS-forbindelse blev ikke oprettet.

error
En FTP-forbindelse blev ikke oprettet.

info
Omdirigerer bruger til supportopkald

Diagnosticering af DNS-klient

DNS - Ikke et scenarie for en privat bruger

info
Bruger webproxy: nej

info
Fortolker navn korrekt for (www.microsoft.com): ja

Ingen DNS-servere

DNS-fejl

Diagnosticering af gateway

Gateway

info
Følgende proxykonfiguration bruges af Internet Explorer: Automatisk registrering af indstillinger:Deaktiveret Automatisk konfigurationsscript: Proxyserver: Liste over proxyforbigåelser:

info
Computeren har følgende standardgatewayposter: 10.0.0.1

info
Computeren har følgende IP-adresse(r): 10.0.0.3

info
Standardgatewayen befinder sig i det samme undernet som denne computer

info
Standardgatewayposten er en gyldig unicast-adresse

info
Standardgatewayadressen blev fortolket via ARP efter 1 forsøg

info
Standardgatewayen blev nået via ICMP Ping efter 1 forsøg

info
TCP-porten 80 på værten 65.55.12.249 blev nået

info
Der blev oprettet forbindelse til Internetværten www.microsoft.com.

info
Standardgatewayen er OK

Diagnosticering af IP Layer

Beskadiget IP-routingtabel

info
standardrute er gyldig.

info
tilbagekoblingsrute er gyldig.

info
lokal værtsrute er gyldig.

info
lokal undernetrute er gyldig.

Ugyldige ARP-cacheposter

action
ARP-cachen er tømt

Diagnosticering af IP-konfiguration

Ugyldig IP-adresse

info
Gyldig IP-adresse blev registreret: 10.0.0.3

Diagnosticering af trådløs forbindelse

Trådløs - Tjeneste deaktiveret

Trådløs - Bruger-SSID

Trådløs - Første konfiguration

Trådløs - Radio slået fra

Trådløs - Uden for område

Trådløs - Hardwareproblem

Trådløs - Ny bruger

Trådløs - Ad hoc-netværk

Trådløs - Lav prioritet

Trådløs - 802.1x aktiveret

Trådløs - Konfigurationsuoverensstemmelse

Trådløs - Lav SNR

Diagnosticering af WinSock

Status for WinSock

info
Alle BSP-poster (base service provider) findes i Winsock-kataloget.

info
Kæder til Winsock-tjenesteudbydere er gyldige.

info
Udbyderposten MSAFD Tcpip [TCP/IP] bestod testen til tilbagekoblingskommunikation.

info
Udbyderposten MSAFD Tcpip [UDP/IP] bestod testen til tilbagekoblingskommunikation.

info
Udbyderposten RSVP UDP Service Provider bestod testen til tilbagekoblingskommunikation.

info
Udbyderposten RSVP TCP Service Provider bestod testen til tilbagekoblingskommunikation.

info
Forbindelserne er gyldige for alle Winsock-tjenesteudbydere.

Diagnosticering af netværkskort

Registrering af netværksplacering

info
Bruger privat internetforbindelse

Identifikation af netværkskort

info
Netværksforbindelse: Navn=LAN-forbindelse, Enhed=Realtek RTL8139 Family PCI Fast Ethernet NIC, Medietype=LAN, Undermedietype=LAN

info
Netværksforbindelse: Navn=1394-forbindelse, Enhed=1394-netværkskort, Medietype=LAN, Undermedietype=1394

info
Netværksforbindelse: Navn=Opkaldsforbindelse 2, Enhed=SoftV92 Data Fax Modem, Medietype=TELEFON, Undermedietype=INGEN

info
Netværksforbindelse: Navn=Opkaldsforbindelse, Enhed=SoftV92 Data Fax Modem, Medietype=TELEFON, Undermedietype=INGEN

info
Netværksforbindelse: Navn=Opkaldsforbindelse 3, Enhed=SoftV92 Data Fax Modem, Medietype=TELEFON, Undermedietype=INGEN

info
Netværksforbindelse: Navn=vip.cybercity.dk, Enhed=SoftV92 Data Fax Modem, Medietype=TELEFON, Undermedietype=INGEN

info
Ethernet-forbindelse blev valgt

Status for netværkskort

info
Status for netværksforbindelse: Tilsluttet

Diagnosticering af HTTP, HTTPS, FTP

HTTP-, HTTPS-, FTP-forbindelser

warn
FTP (Passiv): Fejl 12029 under oprettelse af forbindelse til ftp.microsoft.com: A connection with the server could not be established

warn
HTTPS: Fejl 12029 under oprettelse af forbindelse til www.microsoft.com: A connection with the server could not be established

warn
FTP (Aktiv): Fejl 12029 under oprettelse af forbindelse til ftp.microsoft.com: A connection with the server could not be established

warn
HTTP: Fejl 12029 under oprettelse af forbindelse til www.microsoft.com: A connection with the server could not be established

warn
HTTPS: Fejl 12029 under oprettelse af forbindelse til www.passport.net: A connection with the server could not be established

warn
HTTP: Fejl 12029 under oprettelse af forbindelse til www.hotmail.com: A connection with the server could not be established

error
En HTTP-forbindelse blev ikke oprettet.

error
En HTTPS-forbindelse blev ikke oprettet.

error
En FTP-forbindelse blev ikke oprettet.
Avatar billede euronames Nybegynder
24. marts 2009 - 07:52 #1
Jeg har lige haft nogenlunde samme problemer med at komme på nettet.
Jeg kunne godt komme på mail og MSN og webradio og netbank, men ikke på internet via browsere.

Det viste sig at være fordi den indbyggede firewall i mit antivirusprogram avirus blokerede for port 80.
Jeg slettede tallet 80 i feltet, og nu kører det hele fint igen.

Det ser ud som om du også skal have åbnet for port 80 for at få lov at fortsætte, og så kan du måske bruge denne løsning.

Jeg ved dog ikke om du derved udsætter dig selv for anden fare ?
Avatar billede lischr Praktikant
30. april 2009 - 11:33 #2
Hej

Jeg har samme problem som ovenstående på min far's pc. Han kan checke mail og spille hjerterfri på nettet via genvejen på skrivebordet, men han kan ikke bruge internet explorer. Jeg har prøvet at resette opsætningen i explorer.

Hans antivirus program er F-secure.

Den første fejl, der står nederst på siden inden ovenstående er noget med dns error.

Jeg har prøvet at nulstille dns med flush dns.

Jeg har prøvet at slå firewall fra, men det hjælper ikke.

Så nu er jeg "blank"