Avatar billede mtychsen Praktikant
21. marts 2009 - 09:59 Der er 17 kommentarer

Programmering af hjemmeside i PHP til forening

Hej,

er du interesseret i at få en lille opgave, hvor der skal programmeres en hjemmeside op i php/mySQL til en mindre forening, så sig til.

Foruden tekst-cms, skal der være en aktivitetskalenderfunktion, opslagstavle og galleri.
Avatar billede askilada Nybegynder
21. marts 2009 - 10:11 #1
Hey, det er da noget jeg er interesseret i.
Jeg ville lige høre om i har et design i forvejen ?
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2009 - 10:23 #2
Hvis der ikke skal skabes noget nyt design, er jeg også frisk. Jeg skriver som udgangspunkt kun back-end.
Avatar billede askilada Nybegynder
21. marts 2009 - 10:33 #3
Det gør jeg nemlig også, back-end FTW kan ikke så meget grafisk andet end fotografere
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
21. marts 2009 - 10:41 #4
Hej mtychsen

Det er helt sikkert en opgave jeg kan være behjælpelig med, lige fra design til opsætning og implementering i et brugervenligt CMS.

Kontakt mig gerne på mail@gadensgaard.dk for en uforpligtende dialog omkring dine muligheder.

Med venlig hilsen
Kasper Gadensgaard
Avatar billede mtychsen Praktikant
21. marts 2009 - 11:05 #5
Hey - design står jeg selv for :)

Jeg har brug for en god perfektionistisk programmør - gerne ung.
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2009 - 12:55 #6
#5
Kan hysterisk og 19 år gøre det? :)
Avatar billede mtychsen Praktikant
21. marts 2009 - 13:15 #7
19 år er perfekt. Men hysterisk skal byttes ud med perfektionistisk. :) hehe

Men jeg kan lide din humor...
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2009 - 13:20 #8
Fint... Skriv bare på kraqixnxertq@hqoxxqtmaqil.cqom (uden q og x), hvis vi skal finde ud af noget.
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
21. marts 2009 - 13:23 #9
Ikke at jeg ville mene at det gør nogen forskel, men jeg er 21. Min e-mail står i tidligere indlæg.
Avatar billede a1a1 Novice
21. marts 2009 - 17:13 #10
?er unge programmører (19-21) bedre end gamle (over 22)?

;o)
Avatar billede cpufan Juniormester
21. marts 2009 - 17:40 #11
Det er nok med en forventning om at de er billigere
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2009 - 18:11 #12
#11
Ja, for det er mildest talt usandsynligt at have taget en universitetsuddannelse som 19-årig :)
Avatar billede askilada Nybegynder
21. marts 2009 - 20:37 #13
#12
Det er jo lige meget hvad man har af uddannelse eller ej,
jeg har fx ikke nogle højre uddannelse, jeg er helt selvlært

det vigtigste er jo bare man laver et godt stykke arbejde
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2009 - 20:42 #14
#13
Det har du helt ret i, men der er typisk et sammenhæng mellem uddannelseslængde og løn. Det er også lettere at argumentere for sine evner, hvis man har læse fem år på uni, end hvis man har læst et par tutorials på W3C (selvom en selvudlært selvfølgelig kan være lige så god som en læsesnob).
Avatar billede askilada Nybegynder
21. marts 2009 - 20:54 #15
#14
Ja det er nu rigtig nok, men tror nu det er de færreste der lære at lave CMS og sådan noget på W3C, men self der er jo nogle.

Jeg vil sige jeg har brugt 4 år af mit liv på at læse bøger og arbejde med PHP, så det vil jeg nu mene at jeg kan meget fodfast :)
Avatar billede mtychsen Praktikant
22. marts 2009 - 12:09 #16
Det er korrekt. Vi har ingen penge i klubben, så vi er ude efter en ung gut, der gerne vil vise, hvad han kan - uden at få en masse penge for det. Måske kan det hjælpe vedkommende frem i karrieren.

Selvfølgelig vil vi gerne give lidt for det, men der er ikke mange midler.

Den programmør der hidtil har lavet sådanne opgaver er nu "steget i graderne" og vi kan ikke honorere ham tilfredsstillende længere.

Hvis der er nogle der vil gøre det gratis, er det naturligvis langt at foretrække.
Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2009 - 19:27 #17
#16
Det er lidt for sent at bede om gratisarbejde, når du først har bragt betaling på tale :)