Avatar billede Cyberdata.dk Praktikant
25. marts 2009 - 16:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

oscommerce, mangler min konto øverst på siden.

Jeg har installeret pay without account modulet, til oscommerce 2,2rc2a, men er løbet ind i et problem.
Efter installationen som ser ud til at virke fint, er 'min konto' under banneret forsvundet, dvs. at man ikke kan logge ind, hvis man allerede har en konto, uden at vælge 'gå til kasse', tror det er noget i header.

det stykke i include/header jeg har rettet i ser sådan ud:

<td align="right" class="headerNavigation"><?php if (tep_session_is_registered('customer_id')) { ?><a href="<?php echo tep_href_link(FILENAME_LOGOFF, '', 'SSL'); ?>" class="headerNavigation"><?php echo HEADER_TITLE_LOGOFF; ?></a> &nbsp;|&nbsp; <?php } ?><?php if (tep_session_is_registered('customer_id') && (!isset($HTTP_GET_VARS['guest']) && !isset($HTTP_POST_VARS['guest'])) && !$order->customer['is_dummy_account']) { ?><a href="<?php echo tep_href_link(FILENAME_ACCOUNT, '', 'SSL'); ?>" class="headerNavigation"><?php
echo HEADER_TITLE_MY_ACCOUNT; ?></a> &nbsp;|&nbsp; <?php } ?><a href="<?php echo tep_href_link(FILENAME_SHOPPING_CART); ?>" class="headerNavigation"><?php echo HEADER_TITLE_CART_CONTENTS; ?></a> &nbsp;|&nbsp; <a href="<?php echo tep_href_link(FILENAME_CHECKOUT_SHIPPING, '', 'SSL'); ?>" class="headerNavigation"><?php echo HEADER_TITLE_CHECKOUT; ?></a> &nbsp;&nbsp;</td>

Håber der er nogen der har løsningen :-)
Avatar billede olebole Juniormester
25. marts 2009 - 18:59 #1
<ole>

Læg et svar og accepter det. Flyt derefter spørgsmålet til PHP-kategorien. Så har du sikkert bedre muligheder for at få et svar  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
25. marts 2009 - 19:00 #2
LoL ... sorry - jeg var et andet sted, end jeg troede  :D
Avatar billede Cyberdata.dk Praktikant
24. oktober 2012 - 18:43 #3
lukker