Avatar billede nicklasjorgensen Nybegynder
25. marts 2009 - 18:38 Der er 4 kommentarer

Programmør partner til nyt online koncept søges!

Hej Eksperter

Vi er to iværksættere, der har en genial ide. Ideen har potential til at blive i samme størrelsesorden som Youtube og Myspace.

I bund og grund skal sitet have nogle af de samme funktioner som Youtube. Video upload, rating system, personlig side osv.

Konceptet har en bred målgruppe, dog vil størstedelen være unge. Jeg kan ikke uddybe for meget her, men kan fortælle at det er i underholdnings afdelingen.

Jeg har snakket med en erfaren marketings direktør han sagde, at det er "sådan en ide som tænker, hvorfor er den ikke allerede lavet. Ideen har et kæmpe potentiale. Den er simpel og nem at sælge."

Hvem er vi?

Vi er to på mænd på 24 og 23. Vi har begge været i reklamebranchen i ca. 6 år. Vi bor til daglig i København.

Vi søger en til to programmører, der kan udarbejde et site som minder om Youtube.
Designet har vi næsten på plads - så det skal udelukkende programmeres.

Vi har ikke behov for investorer, dog skal I vide at arbejdet ikke vil være lønnet under perioden. Guleroden er, at I får en andel i firmaet. Konceptet kræver et stort stykke arbejde, og I skal være villige til at virkelig at satse 100 %. Vi lejer et kontor hvor vi kan arbejde intens og målrettede med opgaven. Huslejen betaler vi!

Står der nu en som er meget villige til at ligge penge i projektet - vil vi selvfølgelig ikke takke nej. Men vi er ikke afhængige af en.

Fremtiden?

I bliver ikke millionærer fra den ene dag til den anden, men når projektet er oppe, er der virkelig store indtjeningsmuligheder. Projektet kan både være online og "In real life" hvilket gør konceptet endnu bedre.

Ved det er lidt kortfattet, men det er svært når man ikke kan gå for meget i detaljer.

Send mig en mail: sgt_speirs@hotmail.com - kun meget seriøse henvendelser!
Avatar billede nicidem Nybegynder
25. marts 2009 - 20:36 #1
Lyder sku spændende. Har i fundet på et navn endnu?
Avatar billede nicklasjorgensen Nybegynder
25. marts 2009 - 20:53 #2
Ja det har vi, et godt et.
men kan ikke offentliggøre det endnu nu da det fortæller en del om konceptet.
Avatar billede mlutken Nybegynder
26. marts 2009 - 12:13 #3
Hvor stor en andel tilbyder I ?

-Martin
Avatar billede nicklasjorgensen Nybegynder
26. marts 2009 - 15:02 #4
Kommer selvf. an på hvor meget den tredje part vil ligge i det, hvis han/hun ligger lige så meget i det som os, splitter vi den selvf. i tre.