Avatar billede flso Novice
30. marts 2009 - 18:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

DVD Drev LG hl-dt-st dvdram gh20ns10

Hej Forum

Jeg har en vista 64 bit maskine, som pludselig ikke kan se mit dvd drev. I enhedshåndtering er der et gult udråbstegn, og jeg har prøvet at opdatere og fjerne driveren.
Kommer med følgende fejl:
Windows kan ikke indlæse enhedsdriveren til hardwaren. Driveren er muligvis beskadiget eller mangler. (Kode 39)

Klik på 'Kontroller for løsninger' for at sende data om denne enhed til Microsoft og for at se, om der findes en løsning.

Har prøvet at hente opdateret driver på LG´s hjemmeside GH20NS10_EL01.exe men den kan ikke opdatere, når den "ikke kan finde target drive"

Håber at nogle kan hjælpe.

Mvh. Flemming
Avatar billede haverslev Novice
30. marts 2009 - 19:10 #1
Gå i Enhedshåndtering igen og
Klik på + udfror DVD/CD-drev
H-klik på dit DVD/CD-drev og vælg fjern og genstart pc`en
Lad Windows selv finde og installere det igen.

Eller prøv følgende.
Klik på Start - Klik på Kør > Skriv: Regedit  - OK
Gå ned til HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}  ( findes kun en mappe der begynder med: 4D36E965 )
Hvis 'Upperfilters' eller 'Lowerfilters' står der, så slet dem.  -  Genstart Pc`en.
Avatar billede flso Novice
30. marts 2009 - 20:03 #2
Hej haverslev

Slettede upperfilter, og vupti så virkede det igen.

Mange tak for din hurtige hjælp.

Lad mig lige vide hvordan jeg giver dig point..  :-)

Flemming
Avatar billede haverslev Novice
30. marts 2009 - 20:54 #3
Du lukker spørgsmålet ved at sætte flueben i "Accepter dette svar" ud for mit svar, og klikke på "Accepter svar og afgiv point" nederst.  :-)