Avatar billede ecodama Nybegynder
02. april 2009 - 13:06 Der er 8 kommentarer

Kingstob Traveler 32 Gb

Har købt en Kingston Traveler USB memory 32 GB, men når jeg vil copiere en AVI.fil (Vidio)på 5,19 GB over på nøglen kommer den op og siger at distancedrevet er fuldt. Ja jeg har formatteret den først.
Avatar billede cocococo Praktikant
02. april 2009 - 13:08 #1
lyder som om du har formatteret den til fat32 som ikke kan klare så store filer
Avatar billede ecodama Nybegynder
02. april 2009 - 13:24 #2
Je har formatteret den på min VISTA til ekspres formattering - hvordan ændrer jeg det??
Avatar billede cocococo Praktikant
02. april 2009 - 13:40 #3
når du formatterer i windows er der et sted der står file system under den skal der stå ntfs istedet for fat32 som nøglerne normalt er formatteret til.
Avatar billede superanden Nybegynder
02. april 2009 - 14:02 #4
Du behøves ikke formatere.

1) Sæt disken i maskinen
2) Gå ind i denne computer og se hvilket drevbokstav den har fået. f.eks. står der (F:) er drevbokstavet F
3) Gå i start og vælg Kør
4) Skriv cmd og vælg kør dette program som administrator
5) Nu åbner kommandopromten heri skriver du:
convert x: /FS:NTFS

Hvor x erstattes af f hvis den har drev f. På denne måde formatere du ikke engang disken så dine data er sikre.
Avatar billede off-line Nybegynder
06. april 2009 - 18:17 #5
Det er nu ikke sikkert USB-pennen vil arbejde med NTFS. Det har
jeg været ude for med en Kingston 8GB.

Men ellers skal du måske optimere ydelsen,det gøres sådan:

I denne computer. Højreklik/Egenskaber/Hardware/Marker USB-pennen/Egenskaber/Politikker/Optimer for ydelse.

Du får en bedre ydelse, men skal så trykke på "Sikker fjernelse"
før du fjerner USB-pennen fra computeren.
Avatar billede ecodama Nybegynder
06. april 2009 - 20:40 #6
Ok det prøver5 jeg, men jeg har prøvet at tage back up af en del filer billeder og word doc ca. 20 GB og det gav ingen problemer. Det var kun da det drejede sig om vidiofiler ???
Avatar billede off-line Nybegynder
06. april 2009 - 22:19 #7
Obs. Man skal ikke lægge svar, når man bare kommenterer.
Man skriver en kommentar. Svar bruges først når spørgsmålet lukkes. Læg mærke til at dette står son en kommentar.
Avatar billede ecodama Nybegynder
07. april 2009 - 10:58 #8
OK tak for hjælpen