Avatar billede frk-eventyr Nybegynder
06. april 2009 - 12:35 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Facebook login problemer

Hej Eksperter

Jeg kan for 3. dag ikke logge ind på min Facebook konto.:(
Hver gang jeg forsøger får jeg følgende meddelelse:

"Forkert kombination af e-mail og adgangskode
Facebook-adgangskoder skelner mellem store og små bogstaver. Kontroller, om CAPS lock er slået til. Du kan også prøve at rydde browserens cache og cookies ved at følge disse instruktioner."

Men min CaPS Lock er ikke på og det hjælper ikke at slette cookies mm.

Har også prøvet at nulstille min adgangskode, men får blot følgende meddelelse når jeg indtaster min e-mail:

"Ugyldig e-mail-adresse
Indtast venligst en gyldig e-mailadresse."

Har forsøgt både i Internet Eksplorer og Mozilla FireFox men får samme meddelser.

Min kæreste kan sagtens logge ind på hans konto på samme computer, og min profil findes stadigvæk. Jeg får også stadig tilsendt mails med opdateringer fra facebook, til den mail adresse som de skriver er ugyldig.

Jeg kan ikke finde en support e-mail til facebook, derfor håber jeg at nogle i dette forum kan komme en løsning.

På forhånd tak

Mvh
Jannie
Avatar billede superanden Nybegynder
06. april 2009 - 13:07 #1
Har du prøvet at logge ind på en anden computer for at finde ud af om problemet er computer relateret eller om det skyldes problemer med din konto.?
Avatar billede frk-eventyr Nybegynder
06. april 2009 - 13:19 #2
Hej har lige prøvet på min mobil, får samme meddelser!!!
Så må være konto relateret.
Avatar billede CamillaKjerri Nybegynder
06. april 2009 - 15:13 #3
Hej Frk-eventyr. jeg har præcis samme problem med facebook som du har.. jeg har ennda prøvet at skrive til Facebook-teamet men de svarer mig ikke!.. er du kommet videre i sagen ?? :)

MVH. Camilla
Avatar billede Gry1 Nybegynder
06. april 2009 - 16:25 #4
Hey! - jeg er endnu en med det samme problem! - har i andre jubiimail? - tror måske det er dem med jubiimail der har facebook-login problemer?
Avatar billede Gry1 Nybegynder
06. april 2009 - 17:57 #5
http://www.bt.dk/article/20090406/mobil/90406045/ - her er en artikel fra BT. Facebook er klar over problemet!
Avatar billede frk-eventyr Nybegynder
06. april 2009 - 18:58 #6
Tak for jeres besvarelser. Ser ud til jeg ikke er alene om problemet. Håber virkelig Jubii og Facebook snart finder en løsning på problemet. Skriv et svar hvis i ønsker point.
Avatar billede frk-eventyr Nybegynder
06. april 2009 - 19:02 #7
Så nu kan jeg logge ind igen:)
Avatar billede CamillaKjerri Nybegynder
06. april 2009 - 19:12 #8
Hej Gry.. ja jeg har også Jubii mail.. og kan stadig ikke logge ind.. det er rigtig irriterende..! men godt de er klar over problemet..
Avatar billede frk-eventyr Nybegynder
26. oktober 2010 - 07:18 #9
Problemet løste sig selv!!